Supermarketul online Sezamo lansează MODDIA Baby, un brand propriu de îngrijire a bebeluşilor care combină calitate excelentă, preţuri reduse şi impact minim asupra mediului. Gama MODDIA Baby include scutece hipoalergenice şi testate dermatologic, scutece chiloţel şi covoraşe pentru schimbat, precum şi şerveţele umede fără plastic, fabricate din fibre vegetale 100% biodegradabile, concepute pentru a-i menţine pe cei mici fericiţi şi îngrijiţi, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Potrivit comunicatului, lansarea noului brand propriu include şi o campanie promoţională pentru cei care vor achiziţiona aceste produse: clienţii care comandă de minimum 300 de lei, iar comanda include un pachet de scutece sau chiloţei MODDIA Baby, vor primi contravaloarea produsului, sub formă de credite în cont, şi le vor putea folosi ulterior pentru achiziţii din categoria Mama şi Copilul. În cazul clienţilor care au achiziţionat şi scutece şi chiloţei MODDIA Baby, vor primi în cont, sub formă de credite, contravaloarea produsului cel mai scump.
"Grupul Rohlik excelează la capitolul produse marcă proprie, fiind extrem de orientat către calitate superioară la preţuri avantajoase pentru clienţi. Crearea unei categorii de brand propriu a venit natural, din dragostea noastră pentru copii şi aprecierea pentru părinţii lor, care ne sunt clienţi şi pe care îi ajutăm în fiecare săptămână să scape de povara cumpărăturilor", a declarat Michael Kaiser, director comercial Sezamo, se menţionează în comunicat.
Brandul MODDIA Baby va include scutece, covoraşe pentru schimbat şi şerveţele umede
Scutecele MODDIA Baby au un nucleu ultra-absorbant şi sistemul Fast-Dry 2.0, datorită căruia bebeluşul rămâne uscat până la 12 ore. Canalele anti-scurgere previn murdăria, în timp ce celuloza super moale, respirabilă şi obţinută sustenabil răsfaţă pielea delicată a bebeluşului. Stratul exterior aerisit menţine bebeluşul răcoros, iar lateralele elastice asigură o potrivire perfectă pentru toate mişcările. În plus, indicatorul de umiditate anunţă când este timpul pentru un scutec proaspăt.
Chiloţeii MODDIA Baby oferă copilului libertatea de a se mişca şi explora cu uşurinţă. Aceşti chiloţei confortabili au tehnologia Flash Dry, care îndepărtează umezeala şi o reţine pentru o senzaţie de uscat de până la 12 ore. Stratul interior delicat, fabricat din celuloză obţinută sustenabil, şi stratul exterior aerisit menţin bebeluşul într-o stare răcoroasă şi confortabilă. Lateralele elastice asigură o potrivire strânsă şi fără scurgeri, care se mişcă împreună cu bebeluşul, permiţându-i să se joace liber. Şi, la fel ca scutecele MODDIA clasice, chiloţeii au şi ei un indicator de umiditate.
Covoraşele pentru schimb MODDIA Baby sunt perfecte pentru schimbările de scutece din mers. Hipoalergenice şi testate dermatologic, compacte şi uşor de împachetat, sunt delicate cu pielea sensibilă. Şerveţelele umede MODDIA Baby Classic sunt ideale pentru îngrijirea zilnică a pielii sensibile a bebeluşilor, Sensitive sunt pentru pielea mai delicată, fără alcool şi parfum. Şerveţelele umede Water MODDIA Baby sunt fabricate cu 99% apă demineralizată şi aloe vera, de asemenea fără alcool şi parfum. Toate şerveţelele sunt neutre din punct de vedere al pH-ului, 100% biodegradabile şi fără plastic, se precizează în comunicat.
Sezamo este un adevărat one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraş, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piaţă, pescărie, pet shop. Supermarketul colaborează cu furnizori şi producători locali care împărtăşesc viziunea lor privind sustenabilitatea. Prin acest tip de parteneriate se asigură clienţilor cele mai proaspete şi de cea mai înaltă calitate produse, în timp ce supermarketul sprijină astfel afacerile locale şi reduce amprenta de carbon asociată transportului pe distanţe lungi.
Produsele sunt livrate către clienţi din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureştiului, care include spaţii de depozitare ambientală şi unităţi cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiţii cât mai bune şi reducerea costurilor de energie.