"Tempo Advertising" semneaza creaţia pentru Aventura PrePay - cea mai recenta campanie promoţională lansată de compania "Orange. Clienţii care îşi reîncarcă contul PrePay în perioada 5 iulie-5 octombrie 2004 adună kilometri "PrePay". Pentru fiecare dolar reîncărcat, clienţii primesc 1 km PrePay. În funcţie de valoarea creditului reîncărcat, aceştia pot cîştiga reduceri speciale la produse Orange (telefon, pachet PrePay, cartela de reîncărcare PrePay), telefoane Nokia şi excursii în Mexic, Africa de Sud sau Brazilia. Promoţia este comunicată printr-o campanie formată din 3 spoturi TV (Coliba, Mexicanii şi Africanii), două spoturi radio, machete de presă, outdoor şi POSM.
Conceptul campaniei valorifică exotismul acestor regiuni, al localnicilor, al obiceiurilor şi al peisajelor care le-au adus faima. El este dezvoltat în cîteva execuţii construite în jurul unor situaţii care ar putea face deliciul poveştilor împărtăşite după întoarcerea din vacanţă.
Spoturile TV au fost filmate în apropierea Bucureştiului ("Coliba"), la Vulcanii Noroioşi ("Mexicanii") şi în aeroportul Băneasa ("Africanii") în colaborare cu Saga Film şi poartă semnătura regizorului Thomas Barina.