Promoţia "Cine începe vara cu Tuborg departe ajunge!" se desfăşoară în perioada 1 iunie - 31 august şi este dezvoltată sub umbrela noii campanii de imagine "Legile Tuborg". Aceste legi reprezintă de fapt zicale care au fost interpretate în spiritul Tuborg, a declarat Cătălin Ignat, directorul de marketing al URBB. Promoţia subliniază dinamismul mărcii şi permanenta orientare către inovaţie. Astfel, consumatorii de bere "Tuborg" au ocazia de a cîştiga două autocaravane Mercedes Adriatik Stargo 690 DP, unul din cele 200 de telefoane mobile Samsung E700 de ultimă generaţie sau una dintre cele 50.000 de umbrele de plajă.
Cătălin Ignat, directorul de marketing al "Tuborg România", a declarat că ideea de a oferi cele două autocaravane a venit în urma răspunsului la întrebarea ce-şi doresc oamenii să cîştige. Răspunsul a fost simplu: ori o casă, ori o maşină, şi astfel le-am putut oferi pe amîndouă.
La campania promoţională participă toate sticlele de bere "Tuborg" de 0,5 litri care au în partea superioară însemnul "Legea nr. 78: Cine începe vara cu Tuborg departe ajunge!", iar pe spatele etichetei principale sînt tipărite semnele grafice ale promoţiei.
"Tuborg" este marcă internaţională, aflată în portofoliul campaniei "United Romanian Breweries". În perioada ianuarie-mai a acestui an, compania a avut un ritm de creştere a vînzărilor de 19% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce piaţa locală de bere a crescut cu numai 2,5% per total. Analizînd tendinţa pieţei din primele luni ale anului, Shachar Shaine, preşedintele "Tuborg România", estimează o creştere a vînzărilor, în urma campaniei, de 20%.