"Saatchi&Saatchi" lansează noul website global, în concordanţă cu filosofia companiei - "Ideas Company", folosind resurse tehnologice uimitoare - sunet, imagini şi un design revoluţionar. Site-ul nu furnizează numai informaţii, ci oferă vizitatorului o adevărată experienţă, încercînd să-l surprindă prin imaginaţie şi să-l recreeze. Domnul Radu Florescu, managing director "Saatchi&Saatchi România" a declarat: "Schimbarea de imagine este parte a oricărui plan de afaceri inteligent. Iată de ce lansarea noului site al reţelei Saatchi & Saatchi este un nou pas în direcţia cea bună".
Avînd la bază principiul "Ideile pot veni de oriunde", website-ul vă deschide uşa către o serie de încăperi amenajate, ce pot fi vizitate: dormitorul, biroul, cafeneaua, un "lounge", baia şi un "wine bar", toate viu colorate, interactive şi cu un fundal muzical adecvat. Vizitatorul poate scrie pe pereţii băii, poate deschide o sticlă de vin, poate muta piesele de şah, îşi poate pregăti o cafea sau chiar să schimbe anotimpurile într-o anumită cameră.
În fiecare încăpere vizitatorul poate accesa link-uri de informaţii, inclusiv pe cele ale reţelei Saatchi&Saatchi, "Lovemarks", Premiile "Inovaţii în Comunicare", "New Directors' Showcase", precum şi ultimele spoturi şi machete Saatchi & Saatchi.
Pentru ca acest site să reflecte o cultură globală, la crearea şi dezvoltarea sa au contribuit trei ţări - Anglia, Italia şi Noua Zeelandă. Ideea a plecat de la echipa de la Saatchi&Saatchi Londra, formată din Robin England şi Tony Snow, în strînsă legătură cu Trefor Thomas, Integrated Creative Director. Echipa din Noua Zeelandă - Tom Eslinger, Lara Bowen, Brian Merrifield şi Erik Hay - a lucrat cu Saatchi & Saatchi Londra la designul şi animaţia elementelor interactive şi la construcţia întregului site. Designul încăperilor a fost realizat de către Cibic and Partners din Italia.