UNIQA Asigurări şi UNIQA Asigurări de viaţă îşi menţin profitul cumulat la 1,7 milioane euro

EMILIA OLESCU
Ziarul BURSA #Piaţa de Capital / 26 noiembrie 2019

UNIQA Asigurări şi UNIQA Asigurări de viaţă îşi menţin profitul cumulat la 1,7 milioane euro

Cele două companii UNIQA au încheiat primele nouă luni din 2019 cu prime brute subscrise totale de 73,4 milioane euro

UNIQA Asigurări şi UNIQA Asigurări de viaţă au încheiat primele nouă luni ale anului cu rezultate consolidate pe liniile profitabile de activitate, arată un comunicat de presă al companiei de asigurări. Acesta menţionează că asigurările non-auto au rămas principalul motor de creştere, menţinându-şi trendul ascendent, cu o creştere de două cifre procentuale comparativ cu aceeaşi perioadă din 2018. UNIQA Asigurări a raportat o creştere de 27% în segmentul de asigurări non-auto, înregistrând prime brute subscrise în valoare de 24,6 milioane de euro pe această linie de activitate, conform IFRS.

În zona asigurărilor de viaţă, rezultatele pozitive au fost susţinute, în continuare, de creşterea vânzărilor de produse tradiţionale, subliniază sursa citată. Astfel, UNIQA Asigurări de viaţă a continuat să îşi consolideze activitatea şi în trimestrul al treilea din 2019, raportând prime brute subscrise din asigurările de viaţă în valoare totală de 13,5 milioane de euro. Creşterea a fost susţinută de un avans de 17% în vânzarea produselor tradiţionale.

Pe segmentul auto, strategia companiei a rămas definită de limitarea impactului asigurărilor obligatorii de răspundere civilă asupra portofoliului, în timp ce asigurările facultative de tip CASCO au continuat să susţină creşterea profitabilă a companei în zona clienţilor retail.

Cele două companii UNIQA au încheiat primele nouă luni ale anului 2019 cu prime brute subscrise totale situate la nivelul de 73,4 milioane de euro, conform IFRS. Segmentele profitabile ale portofoliului de asigurări au fost principalii contributori la aceste rezultate şi au generat o creştere de 6,4% faţă de rezultatele obţinute în acelaşi interval al anului trecut. Profitul cumulat al celor două companii se menţine la nivelul de 1,7 milioane de euro, raportat pentru perioada anterioră.

"Ne bucurăm să putem spune că, după primele nouă luni ale anului, rezultatele UNIQA continuă să fie susţinute de segmentele de asigurări care generează o creştere sănătoasă şi durabilă pentru companie. Suntem prima alegere în ceea ce priveşte soluţiile de asigurare pentru tot mai mulţi clienţi din România. Ne asumăm cu toată responsabilitatea rolul de partener de încredere, prezent şi conectat la realitatea şi nevoile clienţilor, un partener pe care aceştia se bazează pentru a proteja tot ceea ce contează pentru ei", a declarat Franz Weiler, CEO UNIQA Asigurări.

Valentin Coroiu, CEO UNIQA Asigurări de viaţă, a menţionat: "Rezultatele din zona asigurărilor de viaţă sunt, cu certitudine, un motor de creştere durabilă pentru UNIQA în România. Odată cu lansarea noului concept de asigurări de viaţă în luna septembrie, am păşit într-o nouă etapă în evoluţia companiei. Este un concept construit pornind de la realitatea şi nevoile clienţilor şi se bucură deja de succes în rândul acestora, ceea ce ne oferă încrederea că va avea o contribuţie importantă la dezvoltarea activităţii companiei şi în următoarea perioadă".

În trimestrul al treilea din 2019, UNIQA Asigurări şi UNIQA Asigurări de viaţă au continuat procesul de optimizare a costurilor administrative, companiile încheind primele nouă luni cu o scădere de 2,9% faţă de aceeaşi perioada a anului anterior.

"Optimizarea constantă a proceselor şi implementarea de soluţii digitale, care duc experienţa clienţilor la următorul nivel, sunt priorităţi importante în cadrul strategiei noastre de dezvoltare durabilă, iar impactul acestora se reflectă în rezultatele înregistrate de UNIQA şi în primele nouă luni din 2019, prin reducerea nivelului costurilor administrative", a declarat Paul Cazacu, Vicepreşedinte - Director General Adjunct - CFO UNIQA Asigurări.

Trimestrul al treilea din 2019 a marcat un moment important pentru UNIQA, în premiară pe piaţă de asigurări, prin lansarea ANA - primul asistent digital pentru notificarea şi soluţionarea daunelor din ţara noastră.

Asistentul ANA face parte dintr-un amplu proiect de digitalizare, care a presupus şi implementarea unei platforme integrate de management al daunelor, prin care specialiştii pot administra dosarele de daună rapid şi eficient. În perioada iulie - noiembrie 2019, ANA a preluat 5% din dosarele de daună pentru asigurările CASCO.

În cel de-al treilea trimestru din 2019, cele două companii UNIQA au lansat şi noi soluţii de asigurare. UNICASCO, noua asigurare facultativă pentru autovehicule, oferă o soluţie completă de protecţie financiară printr-un pachet de bază complet, fiind uşor de personalizat prin adăugarea clauzelor suplimentare, în funcţie de nevoile de acoperire ale fiecărui client.

Odată cu UNISMART, UNIQA a lansat un nou concept pentru asigurările de viaţă - UNISMART -, care îi ajută pe clienţi să opteze pentru protecţia de care au nevoie în funcţie de etapă şi stilul de viaţă care îi reprezintă la momentul alegerii soluţiei, aceasta fiind o asigurare mixtă care oferă atât protecţie financiară, dar şi o modalitate de a economisi pentru mai târziu.

În primele nouă luni ale anului în curs, UNIQA Asigurări şi UNIQA Asigurări de viaţă au înregistrat un număr total de 261 de reclamaţii, în uşoară creştere comparativ cu situaţia din aceeaşi perioadă a anului anterior.

UNIQA Asigurări şi UNIQA Asigurări de viaţă au o istorie de zece ani în piaţa asigurărilor din ţara noastră şi beneficiază de peste 200 de ani de experienţă la nivel internaţional.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

15 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9765
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7057
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3012
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9660
Gram de aur (XAU)Gram de aur388.7340

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb