Agenţia "United Communications" a dezvoltat recent pentru clientul său - "International House", o campanie de vînzări pentru cursurile de limbi străine, conceptul campaniei punînd accentul pe ideea că oricine poate învăţa cele mai cunoscute şi uzitate limbi internaţionale chiar la ele "acasă": engleză, în Anglia la Londra, italiana la Roma, iar spaniola la Barcelona.
Spotul radio de 30" creat pentru "International House" este tipic englezesc. Într-o atmosferă de pub englezesc, în spot îşi "fac apariţia" cele două personaje clasice de acum ale dialogurilor englezeşti, şi anume "Sir" şi "John". Campania a rulat în a doua jumătate a lunii iunie.
Ema Ionescu, care s-a ocupat de producţia acestui spot a declarat la finalizarea înregistrărilor: "Cand l-am văzut pe «John» prinzînd viaţă am rîs din toată inima. Datorită talentului şi accentului lui Cezar Stănciulescu (n.a. vocea lui John din spot) am constatat că, fără să facem un casting la Londra, am obţinut un John aproape autentic. Pentru vocea feminină am preferat să asiguram continuitatea, solicitînd vocea din spoturile anterioare ale IH".
Reţeaua "International House" cuprinde 125 centre de pregătire în 35 de ţări şi are ca misiune îmbunătăţirea standardelor de predare a limbilor străine oriunde în lume. Mai bine de 150.000 oameni din întreaga lume urmează aceste cursuri anual şi peste 30 de companii multinaţionale din România le folosesc.