Utilizatorii, dispuşi să renunţe la reţele de socializare pentru protecţia datelor

Ziarul BURSA #Internaţional / 25 iunie 2019

Nu mai puţin de patru din zece utilizatori de reţele de socializare ar renunţa la conturile lor pentru a fi siguri că datele lor rămân private pentru tot restul vieţii, relevă rezultatele unui studiu realizat de compania Kaspersky.

Temerile legate de protejarea confidenţialităţii datelor în mediul digital îi fac pe utilizatori să fie mai preocupaţi de utilizarea şi distribuirea informaţiilor lor personale pe internet, se menţionează în raport. În prezent, reţelele de socializare au devenit o parte semnificativă a vieţii majorităţii oamenilor, nu mai puţin de 82% dintre persoane folosindu-le, potrivit documentului realizat de Kas­persky. În ciuda avantajelor aduse de reţelele de socializare, unii utilizatori ar renunţa la acestea dacă acest lucru i-ar ajuta să-şi recupereze confidenţialitatea datelor din mediul digital şi să o păstreze pentru totdeauna, notează autorii studiului. Cei 12% care îşi transmit informaţiile personale ca să se înregistreze pentru chestionare distractive, cum ar fi celebritatea cu care seamănă sau felul de mâncare preferat, nu ar mai putea face acest lucru. Alţi 58% dintre utilizatorii reţelelor sociale îşi folosesc datele conturilor de social media pentru a se autentifica rapid şi comod pe diferite site-uri sau servicii. Pe de altă parte, deşi numărul utilizatorilor de telefoane mobile creşte cu 2% anual, un procent de 19 ar fi gata să renunţe la telefoanele lor pentru a garanta că datele lor rămân private pentru tot restul vieţii.

Şeful departamentului de Marketing de Produs la Kaspersky, Marina Titova a vorbit despre noile tendinţe din rândul utilizatorilor reţelelor de socializare: "Acum câţiva ani, oamenii şi-au dat informaţiile private reţelelor de socializare în schimbul unor beneficii, fără să se gândească măcar la potenţialele ameninţări şi la consecinţele lor. Având în vedere numărul tot mai mare de breşe de date din întreaga lume, vedem o nouă tendinţă în rândul utilizatorilor. Mulţi preferă ca anumite lucruri despre ei să nu fie făcute publice şi încep să acorde mai multă atenţie informaţiilor pe care le împărtăşesc serviciilor online. Cu toate acestea, majoritatea oamenilor încă nu ştiu cum să-şi protejeze viaţa privată digitală şi ar renunţa la reţelele de socializare pentru a-şi garanta siguranţa informaţiilor.

Păstrarea informaţiilor personale în siguranţă - prin actualizarea periodică a parolelor conturilor de social media şi prin utilizarea soluţiilor de securitate - le va oferi consumatorilor mai multă încredere în securitatea datelor online". Practic, se poate vorbi despre o "maturizare" a consumatorilor.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
transilvaniainvestments.ro
IBC SOLAR
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9746
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4657
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3003
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9056
Gram de aur (XAU)Gram de aur368.9924

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
citiesoftomorrow.ro
govnet.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb