Farmec a realizat o cifră de afaceri de 75,2 milioane de lei în prima jumătate a acestui an, în creştere cu 6,13% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, când s-au realizat 70,8 milioane de lei, arată un comunicat remis astăzi redacţiei.
"Rezultatele constant favorabile obţinute de Farmec se datorează atât interesului nostru permanent de a le oferi consumatorilor noi produse şi servicii (...), precum şi strategiei de consolidare a reţelei de parteneri de distribuţie. Investim constat în cele mai noi tehnologii", a spus Mircea Tudean, Director General Farmec.
Pentru acest an, Farmec a alocat un buget de investiţii de 10,7 milioane de lei. Din această sumă, 6,8 milioane lei sunt direcţionate către lucrări de retehnologizare, care includ linii de umplere pentru produsele cosmetice şi produsele de întreţinere şi curăţare a locuinţei, două malaxoare, o linie pentru secţia de mase plastice, precum şi alte tehnologii performante. De asemenea, tot în acest an, se implementează un proces de modernizare a laboratoarelor de control al calităţii.
Potrivit companiei, vânzările înregistrate în prima jumătate a anului au fost impulsionate în mare măsură de lansarea unor noi produse sau extinderea altor game. În prima parte a anului, compania a extins gamele de produse de curăţenie Nufăr şi Triumf, a lansat produse noi pentru depilare şi lacuri de unghii, a extins gama de cosmetice Farmec Natural şi a îmbunătăţit gama de produse pentru îngrijirea părului. În plus, compania a deschis în cadrul Centrului de Frumuseţe din Cluj-Napoca un salon de cosmetică.
Farmec este cel mai mare producător român de cosmetice, cu aproximativ 600 de angajaţi. Din 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.
Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia şi Canada. În ultimii doi ani, strategia de export a fost focusată pe consolidarea distribuţiei în ţările din regiune, precum Ungaria, Polonia şi Republica Moldova.