Compania germană "Metro" AG, al treilea retailer la nivel mondial, şi-a majorat cu 3,9% cifra de afaceri în ultimul trimestru al anului trecut, în baza cererii mari din centrele Cash & Carry din afara ţării, care a compensat scăderea vînzărilor pe plan intern. Astfel cifra de afaceri a companiei a crescut la 16,7 miliarde de euro (20 miliarde de dolari) în perioada analizată, analiştii aşteptînd 16,87 miliarde de euro. În Germania, vînzările au scăzut cu 3,9%. Dată fiind situaţia de pe plan intern, directorul executiv al "Metro", Hans-Joachim Koerber, a extins unităţile Cash & Carry în Rusia şi Ucraina. "Metro" realizează în afara Germaniei 54% din cifra sa de afaceri. În regiunile externe în care este prezentă, compania şi-a majorat vînzările cu 12% în intervalul analizat.
Acţiunile "Metro" au avut o evoluţie nesemnificativă în 2005, după ce crescuseră cu 78% în anii 2003-2004. "Metro" are o valoare de piaţă de 13,8 miliarde de euro.