vivo lansează oficial flagship-ul X60 Pro în România. Noul model din seria vivo X va fi disponibil prin parteneriatul cu distribuitorul eMAG, atât online, cât şi în reţeaua sa de showroom-uri din ţară, începând cu data de 10 iunie, la preţul recomandat pentru vânzare de 3799 lei, potrivit producătorului.
vivo X60 Pro, recent lansat în Europa, oferă un sistem de imagistică realizat în colaborare cu ZEISS, care va ajuta utilizatorii să creeze fotografii şi filmări remarcabile.
Erik Zhu, preşedinte vivo România, a declarat: "Suntem încântaţi şi mândri să lansăm pe piaţa din România cel mai nou smartphone vivo - X60 Pro. Acesta este primul smartphone vivo dezvoltat împreună cu ZEISS disponibil în România şi reprezintă rezultatul colaborării noastre cu una dintre primele companii din domeniul optoelectronicii".
vivo X60 Pro utilizează noul sistem de stabilizare Gimbal 2.0. Acesta permite utilizatorilor să surprindă imagini clare, de mare precizie, cu obiecte în mişcare. Împreună cu obiectivul cu diafragmă mare f/1.48 şi cu algoritmul inovator IA de reducere a zgomotului, funcţia Extreme Night Vision 2.0 ajută utilizatorii să surprindă detalii în situaţii cu lumină redusă printr-o simplă atingere, pentru a înregistra imagini nocturne detaliate. În plus, funcţia Super Night Portrait pentru fotografii cu lumină din spate luminează subiectul fără a supraexpune fundalul, iar Panorama Night Mode îmbunătăţeşte semnificativ luminozitatea şi claritatea imaginilor panoramice în lumină redusă.
Telefonul foloseşte un procesor Qualcomm️ Snapdragon️ 870 şi are un afişaj flexibil Ultra O AMOLED de 6,56-inchi fără margini, cu rată de refresh de 120Hz• şi rată de răspuns de 240Hz, oferind utilizatorilor o experienţă rapidă şi simplă.
Modelul X60 Pro este disponibil pentru pre-sale începând cu data de 10 iunie 2021 şi vine şi cu o promoţie de lansare, până în data de 31 iulie 2021, după cum au anunţat reprezentanţii companiei: 300 lei discount pentru achiziţie.
vivo este una dintre cele mai mari companii tehnologice din lume, iar activitatea sa comercială se concentrează în special pe dispozitive şi servicii inteligente. vivo şi-a propus să conecteze utilizatorii din toată lumea, prin crearea de telefoane inteligente interesante şi inovatoare, precum şi accesorii pentru acestea, dar şi prin servicii care să integreze tehnologia şi designul în moduri unice şi creative. Respectând valorile de bază ale companiei, care includ inovaţie, orientare spre client şi benfen• , vivo a implementat o strategie de dezvoltare sustenabilă pentru a deveni un lider mondial de lungă durată.
Cu sediul central în China şi o reţea de 10 centre R&D în Shenzhen, Dongguan, Nanjing, Beijing, Hangzhou, Shanghai, Xi'an, Taipei, Tokyo şi San Diego, vivo se concentrează pe dezvoltarea de tehnologii de ultimă generaţie, inclusiv 5G, inteligenţă artificială, design industrial, fotografie şi alte tehnologii în curs de dezvoltare. De asemenea, vivo a înfiinţat cinci hub-uri de producţie (inclusiv un centru de producţie autorizat de brand), în China, Asia de sud şi sud-est, cu o capacitate de producţie anuală de aproape 200 de milioane de telefoane inteligente. În acest moment, vivo şi-a extins reţeaua de vânzări în peste 40 de ţări şi regiuni şi este apreciat de peste 400 de milioane de utilizatori din toată lumea.