Electrica Furnizare, compania de furnizare a energiei electrice şi gazelor naturale din cadrul Grupului Electrica, a decis să prelungească suspendarea temporară a activităţii din centrele de relaţii cu clienţii până la data de 31 martie 2020 pentru a proteja sănătatea clienţilor, partenerilor şi angajaţilor săi, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
"Pentru limitarea răspândirii virusului COVID-19 (Coronavirus) în comunităţile unde ne desfăşurăm activitatea,în toate centrele de relaţii cu clienţii din arealul SFEE Transilvania Sud, SFEE Transilvania Nord, SFEE Muntenia Nord, inclusiv punctele de lucru din Bucureşti, Iaşi şi Tulcea, a fost prelungită perioada de suspendare temporară a activităţii până la data de 31 martie 2020.", transmit reprezentanţii companiei.
Compania le reaminteşte clienţilor că, în această perioadă, este recomandat să utilizeze canalele alternative de comunicare şi de plată cum ar fi : portalul şi aplicaţia mobilă MyElectrica, linii telefonice dedicate, formular de contact online, corespondenţă prin e-mail sau pagina de Facebook.
Potrivit comunicatului remis, pentru încheierea unui contract de furnizare sau pentru obţinerea de informaţii care privesc contractul, facturile emise, plăţile efectuate, termenele de plată, metodele de facturare, tarifele ori echipamentele de măsurare a energiei electrice, Electrica Furnizare pune la dispoziţia clienţilor săi formularul de contact online.
Achitarea facturilor de energie electrică sau gaze naturale poate fi efectuată prin utilizarea modalităţilor alternative de plată: MyElectrica, ATM-uri, terminale de plată, internet
banking, virament bancar, agenţiile şi sucursalele băncilor, punctele de plată Paypoint, Payzone, centrele de plată un-doi ale Mobile Distribution, staţiile OMV/magazinele Orange, serviciul Westaco Express.