Hasbro, u nul dintre cei mai mari producători de jocuri şi jucării la nivel mondial, a încheiat anul 2015 cu un profit net de 13%, informează un comunicat remis redacţiei.
Veniturile rezultate din segmentul de entertainment şi cel de acordare a licenţelor au crescut şi ele cu 11%. Astfel, 2015 a fost un an profitabil pentru producătorul care are în portofoliu unele dintre cele mai populare branduri de jucării, precum Monopoly, Transformers, Nerf, Play-Doh, Pie Face şi My Little Pony.
"Creativitatea şi inovaţia aduse de jocurile Hasbro au dat roade pentru producătorul de jocuri şi jucării: Hasbro a fost numită a treia cea mai inovatoare companie din lume la categoria Hollywood, într-un top realizat de Fast Company, unul dintre liderii mondiali în rândul publicaţiilor de business. Premiată pentru inovaţie în "corporate storytelling", compania a împărţit podiumul cu brandurile Netflix şi Universal Studios, ceea ce o plasează în rândul jucătorilor de top din industria divertismentului", se arată în comunicat.
Pe segmente, cele mai mari creşteri ale veniturilor din 2015 au fost înregistrate în rândul jucăriilor dedicate băieţilor. Francizele NERF şi Star Wars au adus una dintre cele mai mari contribuţii la creşterea totală de 20% a veniturilor generate de segmentul din care fac parte. Pe următorul loc se află categoria preşcolarilor, cu o creştere de 17% în cursul anului trecut. Cele mai mari vânzări au fost generate de Play-Doh, super-plastilina care permite micuţilor să creeze şi să modeleze pe măsura imaginaţiei lor.