Isopan Est a înregistrat o cifră de afaceri de 81 milioane de euro în 2024, conform unui comunicat emis redacţiei, carea afirmă următoarele. Compania a produs peste 3,6 milioane de metri pătraţi de panouri termoizolante, dintre care 36% au fost destinate exportului.
Performanţa Isopan Est vine într-un an marcat de stagnarea valorică a pieţei, dar de o creştere de 5% în volum. Această evoluţie a fost susţinută de proiecte din sectoarele logistic, industrial şi comercial, în special în regiunile Nord-Est, Sud-Est şi Vestul ţării. Conform unui raport Neomar Consulting, compania deţine o cotă de piaţă de 20,3% în funcţie de valoarea vânzărilor, consolidându-şi astfel statutul de lider în domeniu.
"Rezultatele din 2024 reflectă angajamentul nostru continuu pentru calitate, inovaţie şi dezvoltare sustenabilă. A fost un an important, în care am consolidat nu doar performanţa noastră comercială, ci şi baza pe care construim pentru viitor. Parteneriatul strategic dintre Marcegaglia Steel şi Manni Group creează un cadru solid pentru extinderea capacităţilor noastre şi pentru accesul la noi pieţe, dar mai ales pentru a accelera inovaţia. Avem încredere în expertiza echipei noastre şi în valoarea pe care o generăm împreună cu partenerii din industrie. Prin ceea ce facem zi de zi - produse fiabile, servicii integrate şi o atenţie reală la nevoile pieţei - ne dorim să contribuim la un mediu construit mai sigur, mai eficient şi mai responsabil," a precizat Toni Pera, director general Isopan Est, potrivit sursei.
În 2024, piaţa panourilor termoizolante din ţara noastră a atins un volum total de 11,6 milioane de metri pătraţi şi o valoare estimată la 235 milioane de euro. Creşterea cererii pentru produse de calitate premium, inclusiv panouri cu miez din vată minerală, a reprezentat o tendinţă semnificativă.
Isopan Est a fost implicată în proiecte importante precum parcurile logistice Fan Courier Ştefăneşti, VGP Braşov, centrul logistic Lidl Ariceşti şi Stadionul Municipal Târgovişte. De asemenea, compania a livrat soluţii termoizolante pentru proiecte internaţionale, inclusiv EGG-Land din Ungaria.
Un alt factor cheie în evoluţia Isopan Est a fost parteneriatul strategic dintre Marcegaglia Steel şi Manni Group, care permite extinderea capacităţilor de producţie şi accelerarea inovaţiei. Sub mărcile ISOPAN şi MARCEGAGLIA RWD, compania este mai bine poziţionată pentru a răspunde cerinţelor pieţei, oferind soluţii durabile şi certificate.
Prin această strategie de creştere şi adaptare la noile cerinţe ale pieţei, Isopan Est îşi reconfirmă rolul de partener de încredere pentru industrie şi un motor de dezvoltare a sectorului construcţiilor în ţara noastră şi dincolo de graniţe.