Tommy Hilfiger îşi reafirmă angajamentul de a uni moda, sportul şi divertismentul printr-un parteneriat cu mult aşteptatul film F1, ce va ajunge pe marele ecran în această vară, conform unui comunicat emis redacţiei, din care sunt preluate informaţiile următoare. Cu Damson Idris, ambasadorul brandului pentru colecţia de bărbaţi, în rolul principal, filmul explorează lumea rapidă şi plină de adrenalină a Formula 1.
De la începuturile sale, Tommy Hilfiger a integrat sportul şi divertismentul în ADN-ul brandului, iar acest parteneriat cu Formula 1 continuă tradiţia de succes a brandului în domeniul sporturilor motorizate. După mai bine de 30 de ani de implicare în acest domeniu, inclusiv parteneriate cu echipe şi piloţi de renume, Tommy Hilfiger adaugă o nouă pagină în istoria sa cu acest proiect cinematografic.
Prezenţa brandului în filmul F1 este o extensie naturală a legăturii sale cu lumea curselor, iar logo-ul Tommy Hilfiger va apărea pe maşina APXGP din film, pe echipamentele piloţilor şi pe uniformele echipei. Aceasta este o continuare a moştenirii brandului în cursele de maşini, începută în anii '90 prin colaborări cu Team Lotus, Ferrari şi Mercedes-AMG F1 şi continuată cu un parteneriat semnificativ cu Sir Lewis Hamilton, potrivit sursei.
Opinia Cititorului