Actualizare 17:30 ANT: "Verificarea bazeei de date a agenţiilor de turism, o acţiune extrem de necesară"
Începând din luna martie 2016, Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) a declanşat o amplă acţiune de verificare a unei baze de date a agenţiilor de turism, o evidenţă de peste 10 ani, informează instituţia care subliniază că această acţiune este extrem de necesară, în contextul evenimentelor cu impact negativ asupra pieţei turistice din aceasta vară.
"Este o acţiune curajoasă, dar extrem de necesară, în contextul evenimentelor cu impact negativ asupra pieţei turistice din aceasta vară. Această acţiune a cuprins o serie continuă de comunicări în spaţiul public şi, de asemenea, au fost transmise două Notificări către agenţiile de turism din aceasta listă perimată, pentru clarificări şi actualizare", informează ANT, prin intermediul unui comunicat de presă.
Potrivit sursei citate, în această perioadă, foarte multe agenţii s-au închis natural, altele şi-au mutat sediul, fără a comunica către ANT nici schimbarea sediului şi nici poliţa de asigurare.
Lista prezentată pe site-ul Autorităţii cuprinde toate aceste situaţii (agenţii care s-au închis natural, care şi-au mutat sediul, care nu au comunicat către A.N.T. schimbarea sediului sau poliţa de asigurare), dar şi agenţiile sau sediile agenţiilor ce au fost închise la cererea operatorilor economici.
(G.F.)
--------
Actualizare 14:15 ANAT: "Decizia ANT întăreşte disciplina privind comercializarea pachetelor turistice"
Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT) apreciază că decizia Autorităţii Naţionale pentru Turism (ANT) de retragere a licenţelor deţinute de agenţii de turism care nu aveau poliţă de asigurare în caz de insolvabilitate, insolvenţă sau faliment întăreşte disciplina privind comercializarea pachetelor turistice şi protejează persoanele fizice şi juridice care contractează pachete turistice, se precizează într-un comunicat trimis redacţiei.
(G.F.)
---------
Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) a anunţat că 1384 de agenţii şi-au pierdut licenţa de turism pentru că nu au putut prezenta poliţa de asigurare în cazul insolvenţei sau falimentului, poliţă de asigurare pe care orice agenţie este obligată să o aibă şi să o afişeze public, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.
De asemenea, pentru unele dintre agenţii retragerea licenţei a fost la cererea acestora sau pentru că nu au respectat alte prevederi ale legislaţiei în vigoare.
Ele vor fi acum radiate din oficiu de Autoritatea Naţională pentru Turism.
Consultantul în marketing turistic, Răzvan Pascu, a declarat că decizia fără precedent a Autorităţii Naţionale pentru Turism de a retrage licenţa pentru 1384 de agenţii de turism, este decizie istorică, fără precendent pe piaţa de turism românească.
"Este o decizie istorică, fără precendent pe piaţa de turism românească. Felicit public ANT pentru curaj! Este trist pentru angajaţii acestor agenţii de turism, mai ales pentru acei angajaţi care fac turism din pasiune şi care se zbat mereu să le ofere clienţilor cele mai bune variante de concediu, dar ei sunt acum doar victime colaterale ale lăcomiei patronilor. Din păcate însă, nu toţi sunt pasionaţi cu adevărat de turismul de calitate şi tot din păcate, nu toate agenţiile sunt corecte şi nu îşi tratează clienţii onest. Realitatea ultimilor ani ne-a arătat că ceea ce se întâmplă pe piaţa de turism românească era nu numai o anomalie, ci pur şi simplu o haiducie, iar cei corecţi nu merită să plătească pentru cei incorecţi, deşi de multe ori aşa s-a întâmplat! Clienţii s-au saturat de oameni incorecţi şi de agenţii de turism neprofesioniste şi sigur ar prefera să fie mai puţine, dar care să ofere servicii de mai bună calitate şi mereu sigure. Există multe exemple de agenţii de turism corecte şi transparente în România şi de oameni de turism dedicaţi; aş vrea ca acesta să fie începutul unei noi generaţii de oameni de turism - turismul făcut din pasiune şi cu onestitate", a precizat Răzvan Pascu.
1. Domeniul turistic este gaunos
(mesaj trimis de Franco în data de 05.10.2016, 13:31)
O decizie buna! Pacat ca nu se pomeneste nimic despre tratamentul angajatilor din agentiile de turism. Eu lucrez la New Concept Travel si acolo managerii si patronul se comporta cu noi ca si cu ultimele gunoaie. Trebuie sa-i puna cineva la punct odata. Inadmisibil sa traim intr-o lume a muncii atat de primitiva, in anul 2016! Se trezesc sa faca comparatii intre angajati, sa-i critice si sa-i umileasca in fata celorlalti.. si asta se cheama "tehnica" manageriala moderna! Incredibil cat tupeu pot avea acesti indivizi, si Cristina Ene, si Florina Maholea, si Lorena Negruti, si patronul Malin Malineanu. Oare oamenii astia nu au strop de constiinta sau mustrari de vreun fel? Ar trebui sa-i anunte cineva ca lumea nu a inceput si nici nu s-a terminat cu ei.
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de me în data de 19.12.2017, 19:47)
Am lucrat si eu cu dl. Malin Malineanu. E un om deosebit, poseda o cultura generala demna de apreciat. Am tot respectul pentru domnia sa. Ii cunosc pe cei mentionati mai sus,sunt oameni cum se cade. Pentru mine a fost o experienta placuta.
2. fără titlu
(mesaj trimis de Carina în data de 05.10.2016, 13:33)
Salut aceasta initivativa! Felicitari! Cat despre comentariul de mai sus, cunosc agentia NCT - New Concept Travel, stiu ce hram poarta. Neseriozitate pana in tavanul cerului. Plecati domnule de acolo, daca nu va convine situatia, de ce suportati toate mizeriile la care va supun specimele despre care vorbiti?
2.1. Aveti dreptate (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de Franco în data de 23.11.2016, 17:04)
Am plecat, doamna, stati linistita.. dar credeti-ma, rar am vazut oameni cu caractere mai indoielnice decat acestia de la new concept travel..o experienta foarte urata. Nu vreau sa spun mai multe despre ei, pentru ca nu merita efortul. Niste nulitati si oameni cu doua fețe, plus obraznici, necivilizati si comportament de stapani de sclavi. Norocul lor ca se poarta frumos cu clientii care le aduc bani, dar cu angajatii nu.
2.2. CLIENTI PE BANDA RULANTA (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de Claudia în data de 25.10.2019, 13:54)
Multi clienti pleaca de la ei sau isi exprima nemultumirea fata de servicii..
Au avantajul ca primesc de la AMERICAN EXPRESS ( nemeritat), clienti pe banda rulanta.
Patronul nu a facut nimic ca sa merite acesti clienti.