65% din bijuteriile Millefiori, exportate în Italia

Ziarul BURSA #Companii / 9 iunie 2015

65% din bijuteriile Millefiori, exportate în Italia

Bijuteriile Millefiori, obţinute din sticlă de Murano, se bucură de o cerere constantă, în ciuda dificultăţilor cauzate de criza economică, ne-a spus Viorel Ungurian, directorul general al companiei.

"Compania noastră îşi continuă, şi în acest an, drumul obişnuit - colecţia nouă de bijuterii, magazine noi, clienţi noi", ne-a spus domnia să.

Domnul Ungurian consideră că piaţa este în continuă schimbare, datorită modei, puterii de cumpărare şi creşterii exigenţei clienţilor în ce priveşte calitatea şi designul, însă şeful Millefiori precizează că nu are probleme cu aceste aspecte.

Printre dificultăţile cu care se confruntă, domnia să enumeră scumpirea materiei prime, a forţei de muncă şi creşterea cursului leu/dolar.

Potrivit domniei sale 65% din cifra de afaceri merge la export, în Italia.

Anul acesta, Millefiori a investit 70.000 de lei într-o nouă insulă (concept de prezentare open space) şi într-un utilaj performant pentru producţie, iar până acum, în cele 13 magazine proprii, investiţia a fost de peste 120.000 euro, pe parcursul a 6 ani.

"Cererea pentru produsele noastre este constantă", spune Viorel Ungurian, adăugând: "Avem clienţi fideli deja, dar şi clienţi noi în permanenţă. Gusturile pentru bijuteriile Millefiori diferă de la o zonă la alta a ţării, începând de la cromatica produselor, forma lor şi a accesoriilor metalice din componenţa colierelor. De exemplu, în Bucureşti se cer coliere mai lungi, în culori puternice şi accesorii aurii, în Ardeal şi Banat se preferă cele pe argintiu, culorile clasice".

Colecţia de bijuterii Millefiori pentru acest an va fi lansată la sfârşitul lunii mai, după care urmează "un flash" de vară, apoi "flash"-ul de toamnă-iarnă, cu bijuterii care să se preteze la aceste anotimpuri şi la sărbătorile de atunci.

"Şi obiectele decorative în acea perioadă vor avea o tematică specifică: oameni de zăpadă, Moş Crăciun, globuri, îngeraşi, lumânări etc.", a mai spus directorul companiei, adăugând: "La anul, cât de repede, ne vom concentra pe colecţia Silver Millefiori".

Cele mai noi magazine Millefiori sunt în Mega Mall Bucureşti şi Iulius Mall Suceava, urmând că societatea să caute un alt spaţiu convenabil: tot Bucureşti sau Constanţa, Braşov,etc.

"Atât în Suceava, cât şi în Bucureşti se impunea deschiderea de noi magazine, datorită semnalelor pozitive pe care le-am primit din aceste oraşe. E important să fim alături de toţi cei care apreciază produsele Millefiori şi să le putem oferi exact ceea ce îşi doresc", a declarat Viorel Ungurian.

Millefiori SRL a fost fondată în anul 2000 din dorinţa de a oferi şi în România bijuterii obţinute prin prelucrarea sticlei din insula Murano.

Bijuteriile sunt lucrate manual, astfel că se poate spune că fiecare produs este unicat şi deci are o istorie proprie.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb