Compania "AdVision" a lansat într-o singură lună ghidul "My City Constanţa" şi cea de-a treia ediţie a "My City Bucharest", ambele în tiraj de 30.000 de exemplare. Constanţa este primul oraş din seria oraşelor mari pe care compania "AdVision" le-a cuprins în planul de extindere imediată a "My City", următorul pe lista de acţiuni fiind Braşovul, probabil la sfîrşitul acestui an. Ghidul "My City Constanţa" păstrează întocmai caracteristicile tizului său de Bucureşti: format de buzunar, ediţie bilingvă (româno-engleză), distribuţie gratuită în peste 100 de locaţii, informaţie atent selectată, locaţii şi produse care corespund standardelor europene, apariţie trimestrială.
Lansarea "My City Constanţa" este susţinută de o campanie pe un radio local din Constanţa, precum şi de o campanie BTL, care a atras şi în Bucureşti atenţia şi simpatia cetăţenilor, dar şi a presei. Mascote reprezentînd diverse categorii din ghid se vor plimba pe străzile Constanţei şi prin staţiuni, anunţînd prezenţa ghidului pe litoral.
Strategia ghidului este "intră cine merită, rămîne cine poate", tocmai pentru că acest ghid nu se adresează oricui, ci oamenilor care au pretenţii atît de la ei înşişi, cît şi de la ceilalţi şi de la viaţă. Adresabilitata produsului este una de nişă, care ţinteşte nivelul maxim al calităţii în fiecare dintre categoriile pe care le prezintă. Din toamnă, "AdVision" îşi lărgeşte seria de servicii şi îşi propune să ofere clienţilor strategii de comunicare directă şi interactivă: programe de fidelizare, Relationship Marketing, CRM, strategii de comunicare la punctele de vînzare, comunicare interactivă.