Accor a semnat un acord pentru deschiderea unui nou hotel Mercure în Braşov, România, în cadrul unui contract de franciză cu un partener local cu rol strategic în domeniul ospitalităţii, ARO Palace S.A. Contractul vizează consolidarea şi transformarea completă a fostului Hotel Capitol Braşov, care va fi redeschis la sfârşitul anului 2025 sub numele de Mercure Braşov Center. ARO Palace S.A. a beneficiat de consilierea winsedswiss România în procesul de selecţie a operatorului.
Hotelul îşi va primi oaspeţii în 181 de camere spaţioase, inclusiv 28 de suite. De asemenea, va avea un restaurant à la carte şi un lobby bar. Hotelul va deveni cu siguranţă locul ideal pentru organizarea de evenimente de afaceri, ceremonii şi petreceri private în cele şase săli de conferinţe versatile, cu o suprafaţă totală de peste 500 mp.
Viitorul Mercure Braşov Center se bucură de o locaţie în inima oraşului, chiar la poarta de acces în Centrul Vechi. Datorită poziţionării sale centrale, hotelul oferă oaspeţilor acces uşor la obiectivele culturale ale oraşului, la zonele destinate shopping-ului şi la opţiuni de divertisment animate, asigurând un sejur memorabil, însufleţit de farmecul şi istoria Braşovului. Destinaţia este, de asemenea, foarte accesibilă, fiind situată la doar 5 minute de gară, în timp ce drumul până la noul Aeroport Internaţional Braşov-Ghimbav durează mai puţin de 15 minute.
Braşovul se află în top 3 oraşe din România care au contribuit semnificativ la creşterea economică a ţării în 2022. Sectorul hotelier joacă un rol esenţial în promovarea activităţilor turistice şi a schimburilor culturale în Braşov, precum şi în crearea de locuri de muncă şi stimularea industriilor auxiliare şi a comerţului. Istoria bogată a oraşului, peisajele uimitoare şi apropierea de Munţii Carpaţi atrag un număr tot mai mare de turişti interni şi internaţionali.
"Aro Palace şi-a propus ca, până la sfârşitul acestui an, să parcurgă toţi paşii legaţi de obţinerea autorizaţilor şi selecţia furnizorilor ce vor implementa investiţia.
Scopul final este de a crea o sinergie între oferta hotelului Mercure Braşov Center şi cea a hotelului Aro Palace, un alt activ Transilvania Investments, astfel încât turiştii ce vizitează zona Braşovului să regăsească toate opţiunile în portofoliul companiei. Acest lucru va aduce compania mai aproape de obiectivul său de a transforma Braşovul în destinaţia de călătorie nr. 1 din România, atât pentru turismul individual leisure, cât şi pentru cel de business şi pentru grupuri." a afirmat Călin Ile, Preşedinte al Consiliului de Administraţie al Aro Palace S.A..
Mercure Hotels este prezent în lume printr-o o reţea internaţională de peste 943 de hoteluri în peste 60 de ţări, ce însumează peste 125.341de camere la nivel global. Fiecare unitate are un stil propriu şi o personalitate unică, inspirate de specificul destinaţiei şi de cultura locală. Conform ADN-ului mărcii, hotelurile Mercure au rădăcini în comunitatea locală, oferind o experienţă completă şi autentică a regiunii, care include bucătăria, meşteşugurile şi tradiţiile sale. Brand-ul este renumit pentru accentul pus pe împărtăşirea de "Poveşti locale" pentru felul cum îi ajută pe călători să descopere bijuterii ascunse care nu pot fi găsite în ghiduri şi poveşti surprinzătoare pe care doar localnicii le cunosc. Din momentul în care oaspeţii sosesc - fie că se află în Rio, Paris, Bangkok sau în orice altă destinaţie la nivel global - aceştia sunt imediat integraţi într-o atmosferă de inspiraţie locală. Totul, de la designul decorativ până la pasiunea pentru bucătăria şi băuturile locale, este înrădăcinat în caracteristicile unice ale fiecărei destinaţii.