"Adidas" AG, al doilea mare producător mondial de echipament sportiv, şi-a majorat profitul net în trimestrul întâi din 2015, ca urmare a îmbunătăţirii performanţelor brandurilor Adidas şi Reebok, vânzările acestora crescând în aproape toate regiunile de activitate a companiei germane.
Câştigul a fost, în cele trei luni încheiate în martie, de 221 milioane de euro, cu 8,2% mai mare faţă de cel de 204 milioane de euro raportat în primul trimestru din 2014. Analiştii estimau 219 milioane de euro.
Vânzările "Adidas" au crescut cu 17%, la 4,08 miliarde euro, faţă de 3,9 miliarde euro, cât preconizau analiştii.
În America de Nord, vânzările companiei au sporit cu 28%, pe fondul aprecierii dolarului. În Europa de Vest, cifra livrărilor "Adidas" a crescut cu 13%, în China - cu 44%, însă în Rusia şi fostele state sovietice au scăzut cu 34%.
Oficialii "Adidas" au confirmat, ieri, că pe întregul an aşteaptă un avans al vânzărilor companiei cu o singură cifră ("medie"), dacă se exclud fluctuaţiile de curs valutar.