Devhd subliniază că adoptarea inteligenţei artificiale (AI) devine o prioritate strategică pentru companiile din Europa Centrală şi de Est, inclusiv din România, potrivit comunicatului emis redacţiei. Organizaţiile recunosc potenţialul tehnologiilor AI şi GenAI în creşterea productivităţii şi valorificarea competenţelor interne, fiind dispuse să investească în acestea în următorii ani.
Devhd a organizat pe 21 noiembrie, la Bucureşti, evenimentul "Actionable AI". Acesta a explorat modul în care inteligenţa artificială (AI) revoluţionează automatizarea proceselor de business, folosind platforma ServiceNow. Evenimentul a analizat impactul AI în soluţiile de IT Service Management, Customer Service Management şi HR Service Delivery.
Un studiu IDC preconizează că adoptarea inteligenţei artificiale va avea un impact economic global de 19,9 trilioane de dolari şi va contribui cu 3,5% la PIB-ul mondial până în 2030. AI va influenţa locurile de muncă la nivel global, afectând diverse industrii. Aproape 98% dintre liderii de afaceri consideră AI o prioritate pentru organizaţiile lor.
Un studiu realizat de Implement Consulting Group, la solicitarea Google, subliniază impactul semnificativ al AI generative în Europa Centrală şi de Est (CEE). Astfel, 45% dintre companiile din CEE se aşteaptă la o creştere importantă a productivităţii în următorii cinci ani datorită AI generative. Sectorul productiv din CEE este considerat o zonă de mare interes, cu un potenţial ridicat pentru implementarea acestor tehnologii.
Ce beneficii concrete au companiile care investesc în solutiile AI de la ServiceNow?
1. Eficientizează accesul la date şi economisesc timp.
2. Reduc sarcinile repetitive şi îmbunătăţesc satisfacţia clienţilor.
3. Gestionează incidentele mult mai eficient, eliminând multe dintre blocaje.
4. Automatizează şi standardizează livrarea serviciilor.
5. Automatizează şi cresc productivitatea echipelor IT.
6. Revoluţionează serviciilor de suport clienţi.
7. Îmbunătăţesc productivitatea cu ajutorul Predictive Intelligence.
La evenimentul organizat de Devhd au participat profesionişti din domeniul IT, manageri şi reprezentanţi ai companiilor care au dorit să afle mai multe despre cum platforma ServiceNow poate contribui la optimizarea şi unificarea operaţiunilor în organizaţii.
Opinia Cititorului