Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca, în calitate de autoritate tutelelară, prin comisia de selecţie a candidaţilor în consiliile de administraţie ale regiilor autonome aflate în coordonarea, subordonarea sau sub autoritatea Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca - desemnată prin Hotărârea nr. 408/2013 şi mandatată prin Hotărârea nr. 69/2014, precum şi prin Dispoziţia primarului municipiului Cluj-Napoca nr. 856/2014 - anunţă organizarea, la sediul Primăriei municipiului Cluj-Napoca, a selecţiei/evaluării membrilor consiliului de administraţie a societăţii de administrare a Centrului Regional de Excelenţă pentru Industrii Creative şi a Centrului TEAM (Tehnologie, evoluţie, antreprenoriat, microîntreprindere) - Zona Metropolitană Cluj - de sprijinire a afacerilor.
Selecţia/evaluarea prealabilă se organizează în condiţile respectării prevederilor O.U.G. nr. 109/2011, privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările şi completările ulterioare, ale Legii nr. 215/2001, a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale hotărârilor consiliului local al municipiului Cluj-Napoca, aplicabile.
Posturile pentru care se face selecţia/evaluarea: 9 posturi de administrator
Durata mandatului: 4 ani
Condiţii generale şi specifice:
Condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând spaţiului economic european şi domiciliul în România;
b) cunoaşterea limbii române, scris şi vorbit;
c) capacitatea deplină de exerciţiu;
d) starea de sănătate corespunzătoare funcţiei pe care candidează, atestată pe bază de documente medicale;
e) nu a fost destituit dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;
f) nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege;
g) să nu fie persoane incapabile, potrivit legii, ori care au fost condamnate pentru infracţiunile prevăzute în art. 6 din O.U.G. nr. 109/2011;
h) să nu facă parte din mai mult de 5 consilii de administraţie ale unor regii autonome sau societăţi comerciale.
Condiţii specifice:
- administratori:
a) studii superioare (cu diplomă de licenţă);
b) experienţă în activitatea de administrarea/management a/al unor întreprinderi publice profitabile sau a/al unor societăţi comerciale profitabile din domeniul de activitate al întreprinderii publice.
- administrator (economist):
a) studii superioare (cu diplomă de licenţă);
b) experienţă în domeniul economic, contabilitate, de audit sau financiar, de cel puţin 5 ani.
Criterii de evaluare a candidaţilor:
Interviu:
I. Cunoştinţe privind guvernanţa corporativă;
II. Abilităţi manageriale evaluate prin următoarele competenţe:
1. Capacitate de luare a deciziei;
2. Orientare către rezultate;
3. Capacitatea de rezolvare de probleme;
4. Capacitatea de analiză şi sinteză;
5. Capacitate de control;
6. Abilităţi de comunicare
Bibliografie:
1. O.U.G. nr. 109/2011, privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările şi completările ulterioare;
2. Legea nr. 31/1990, privind societăţile comerciale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
3. Constituţia României, republicată.
Selecţia/evaluarea se va efectua în două etape succesive, după cum urmează: selecţia dosarelor de înscriere şi interviul candidaţilor selectaţi.
Documentele necesare pentru depunerea candidaturii:
1. Curriculum vitae (model european, conform H.G. nr. 1021/2004) şi scrisoare de intenţie (va fi considerată oferta tehnică, potrivit O.U.G. nr. 109/2011)
2. Copie după actul de identitate;
3. Cazier judiciar;
4. Cazier fiscal;
5. Copii după actele de studii, conform cu originalul;
6. Copia carnetului de muncă sau, după caz, documente doveditoare care să ateste experienţa în domeniul administrării/managementului;
7. Declaraţie de consimţământ prin care candidatul îşi exprimă acordul de a se procesa datele sale personale în scopul procedurii de recrutare şi selecţie;
8. Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare.
Copiile actelor din dosarul de participare se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate de către secretarul comisiei.
Candidaturile şi documentele solicitate prin prezentul anunţ se depun, în perioada 28.02.2014-10.03.2014 (ora 1600), la sediul Primăriei municipiului Cluj-Napoca, Serviciul centrul de informare pentru cetăţeni (str. Moţilor nr. 7).
Pe dosarul de participare se vor preciza următoarele: \"Candidatura pentru funcţia de membru în consiliul de administraţie a societăţii comerciale\", numele şi prenumele candidatului, respectiv, postul pentru care candidează.