În plină situaţie de criză care a lovit România din cauza coronavirusului, companiile şi firmele care aveau evenimente sau întâlniri cu clienţi sau parteneri, sunt nevoite să se reorienteze. În ultimele zile, cererile către companiile de transmisii LIVE s-au triplat, conform specialiştilor de la Anvergura - companie specializată în transmisiuni LIVE.
"Trecem printr-o perioadă fără precedent în ultimele decenii. Foarte multe firme sunt forţate de împrejurări să anuleze evenimentele publice, căutând diferite alternative care să le permită continuarea activităţilor. Cea mai la îndemână soluţie este transmisia live, fără public a evenimentului, ce îţi permite să menţii contactul direct cu clienţii, mai ales în cazul evenimentelor programate cu mai mult timp în urmă." a declarat Gabriel Dragu, director tehnic la Anvergura.
Pentru a nu înceta activitatea comercială, firmele încep să caute alternative în ceea ce priveşte organizarea evenimentelor, iar cea mai la îndemână sunt transmisiuniile live. Fie că vorbim de transmisiuni live mai complexe sau mai simple, companiile de video streaming sunt asaltate de cereri pentru soluţii optime în această perioada.
Suntem în faţa unei perioade care poate schimba radical situaţiile financiare ale companiilor, ba mai mult riscăm ca anumite companii să dea faliment în urma acestor măsuri drastice în ce priveşte organizarea evenimentelor. Din acest motiv, este bine ca firmele să se orienteze cât mai repede pentru a nu avea pierderi financiare sau de clienţi. Totodată, această perioada poate fi şi o oportunitate de a încerca pieţe noi, şi anume activităţi în mediul online, pentru a testa reacţia publicului ţintă asupra anumitor servicii sau produse prin acest mijloc de comunicare.
(C)