Compania Gerocossen, unul dintre principalii producători autohtoni de cosmetice, a avut o evoluţie constantă. "Am păstrat un număr de 55 de locuri de muncă, având mulţi lucrători şi specialişti cu experienţă dobândită încă din 1990, anul înfiinţării firmei noastre. Cu aceştia am realizat produse de calitate şi inovative, pe baza cărora vom realiza, în acest an, o cifră de afaceri de 11 milioane lei", ne-a declarat doamna Stanca Cismaru, manager general al Gerocossen.
• Cosmetice cu noi valenţe create în propriul laborator
În acest an, Gerocossen s-a axat pe îmbogăţirea gamei sortimentale cu noi produse ce se înscriu în noul trend de cosmetice naturale. Astfel, au fost create şi lansate pe piaţă un număr de 22 de produse noi pentru îngrijirea tenului şi părului.
"Noua gama Gerocossen Phyto stem, pe bază de celule stem din struguri, stimulează auto-regenerarea celulelor stem din piele, celule responsabile cu menţinerea aspectului tânăr, prin prevenirea apariţiei ridurilor şi diminuarea celor existente. Gama cuprinde creme antirid de zi şi de noapte, cremă hidratantă, lapte demachiant, loţiune micelară, ser. Produsele sunt într-o prezentare elegantă, adresându-se unui public pretenţios. Prezentarea contribuie la alinierea cu calitatea intrisecă a produselor noastre, care conţin ingrediente specifice naturale", a spus doamna Carmencita Sava, director de dezvoltare Gerocossen.
O altă gamă de succes la consumatori este cea pe bază de ulei de argan organic, ulei recunoscut din vechime pentru efectul miraculos asupra pielii şi părului. Uleiul de argan, supranumit şi "aurul lichid al Marocului", se extrage din nucile arborelui de argan şi este bogat în acizi graşi omega-3, omega-6 şi vitamina E. Este deosebit de bun pentru păr şi piele prin efectul hrănitor, reparator şi protector.
Această gamă cuprinde produse pentru îngrijirea tenului, corpului, mâinilor, picioarelor şi părului. Produsele din linia de îngrijire a tenului se adresează diferitelor tipuri de ten şi vârstă. Eficienţa lor a fost dovedită prin testări realizate de către laboratoare specializate.
"Nu am uitat nici produsele de îngrijire a corpului, oferind consumatoarelor lapte de corp, unt de corp, ulei de masaj, cremă de mâini şi tratament pentru călcâie. Linia este completată de şampoane, balsamuri, mască de păr şi gel de duş. În curând, vom lansa o gamă specială de şampoane, denumită «Capilmed», pentru rezolvarea diferitelor probleme ale părului şi pielii capului. De asemenea, pentru sărbătorile de iarnă am pregătit patru tipuri de casete-cadou care cuprind o cremă şi un lapte demachiant gratis", ne-a spus doamna Stanca Cismaru, manager general al firmei Gerocosen.
Un atu al cosmeticelor acestei firme îl constituie utilizarea de ingrediente naturale în proporţie de peste 90%. Ingredientele utilizate în producţie sunt de la firme de renume din Europa, specializate în materii prime cosmetice, din ţări precum Germania, Franţa, Italia, Anglia.
• Organizare şi distribuţie
Compania este compusă din laborator de cercetare, secţii de fabricaţie şi ambalare, depozite de materii prime şi produse finite. Sunt dotate ultra-modern, laboratoarele de analize fizico-chimice şi micro-biologice. Funcţionează, de asemenea, departamente de marketing şi vânzări. Pentru Bucureşti, vânzările sunt asigurate de agenţii proprii Gerocossen, iar în ţară prin distribuitori, prin hipermarketuri şi farmacii. Produsele sunt transportate cu maşinile proprii, în toate zonele ţării.
Compania Gerocossen comercializează în ţara noastră aproximativ 100 de produse cosmetice. O garanţie a acestora, pe lângă testele şi analizele efectuate în laboratoarele proprii, sunt certificările ISO pentru calitate şi mediu acordate de către Germanischer Lloyd.