RTC Proffice Experience anunţă rezultatele financiare înregistrate în primele nouă luni ale anului, raportând o creştere a cifrei de afaceri cu 5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
"În condiţiile în care hârtia de copiator a scăzut cu 11% faţă de perioada similară a anului trecut, compania reuşeşte să îşi crească volumul de afaceri, orientându-şi clienţii către decizii inteligente de business. Astfel, categoriile cu cea mai mare dinamică în portofoliul companiei sunt produsele de protocol şi curăţenie, care completează într-un mod convenabil achiziţiile firmelor în ce priveşte consumul pentru birouri, oferind în egală măsură confort şi o experienţă completă de cumpărare", se arată într-un comunicat de presă.
Gabriel Mureşanu, CEO RTC, a declarat: "Produsele de curăţenie au înregistrat deja anul acesta o creştere de vânzări de 25% comparativ cu anul trecut şi ne aşteptăm ca tendinţa actuală să se menţină şi în viitor. Numărul de clienţi pe acest segment este în creştere, ceea ce deja confirmă corectitudinea deciziei de a introduce produsele de curăţenie în număr foarte mare în noua ediţie de catalog".
Compania precizează că o tendinţă asemănătoare se manifestă şi pe segmentul produselor de protocol (apă îmbuteliată, răcoritoare, cafea etc), unde creşterea în primele 9 luni ale anului este de 30%, comparativ cu perioada similară a lui 2012, potrivit sursei citate.
"Când vorbim de oportunitatea de business pe aceste două categorii de produse, protocol şi produse de curăţenie, estimăm că accesăm un potenţial de piaţă de 20 de miloane de euro anual. La această cifră evaluăm că se ridică valoarea consumului companiilor din România, indiferent că acum aleg să cumpere de la marile magazine, de la distribuitori de office suply sau de la firme specializate. Pentru 2014, RTC vizează o cotă de 15% din această valoare", completează CEO-ul companiei.
RTC Proffice Experience a fost preluată în 2011 de fondul de investiţii suedez ORESA Ventures, un fond activ din 1997 atât în Europa Centrala şi de Est, cât şi în ţară.