AFI Palace Cotroceni implementează tehnologia beacons

Elena Deacu
Companii / 23 iulie 2015

Centrul comercial AFI Palace Cotroceni implementează în premieră o soluţie permanentă bazată pe beaconi, prin intermediul ZONIZ, o platformă de mobile proximity marketing inovatoare destinată spaţiilor şi reţelelor comerciale de orice fel.

Prin intermediul acesteia, brandurile vor putea interacţiona în timp real cu vizitatorii centrului comercial şi vor avea posibilitatea să realizeze campanii de marketing relevante în funcţie de afinităţi.

Dezvoltată de compania Global e Business Solution (GEBS) în urma unei investiţii de 1,5 milioane de euro, platforma Zoniz se bazează pe tehnologia Bluetooth Low Energy (BLE) şi pe transmiţători radio (beaconi), cu ajutorul cărora se pot trimite informaţii personalizate utilizatorilor de smartphone în funcţie de preferinţele acestora şi de locul în care se află. Aplicaţia ZONIZ este un produs 100% românesc, gândit după o tehnologie lansată de Apple în urmă cu 2 ani.

"AFI Palace Cotroceni este un centru comercial de referinţă în România şi ne dorim să le oferim clienţilor noştri experienţe unice atunci când ne trec pragul. Prin această aplicaţie se poate localiza mai uşor magazinul preferat, se pot afla informaţii în timp real despre reducerile şi ofertele existente, sau chiar se pot intermedia anumite acţiuni care să ne facă experienţa de shopping mai plăcută. Astfel, noua tehnologie nu va înlocui experienţa in-store, ci o va îmbunătăţi. Mai mult decât atât, vom avea posibilitatea ca în viitorul apropiat să generăm statistici relevante despre campaniile pe care le desfăşurăm şi să ne adaptăm strategiile în funcţie de rezultate", declară David Hay, CEO AFI Europe România.

"Utilizarea telefoanelor mobile a devenit indispensabilă pentru consumatori, iar dezvoltarea unei aplicaţii care să le permită acestora interacţiunea în timp real cu anumite locaţii prin intermediul smartphone-ului reprezintă un pas firesc în era digitală. Prin intermediul aplicaţiei Zoniz, magazinele din AFI Palace Cotroceni îşi pot întâmpina vizitatorii cu mesaje personalizate când revin în magazin, le pot oferi informaţii despre ofertele existente sau pot utiliza o serie de modalităţi de interacţiune directă cu posesorii de device-uri smartphone. Posibilităţile sunt nelimitate atât timp cât informaţiile sunt relevante pentru utilizatori şi invariabil se crează o experienţă unică între brand şi consumator prin intermediul mesajelor personalizate", declară Fridolin Bic, CEO Global e Business Solution (GEBS).

Aplicaţia Zoniz poate fi descărcată direct din App Store sau Google Play şi este disponibilă pe toate telefoanele cu sistem de operare Android sau iOS care utilizează tehnologia Bluetooth Low Energy (BLE).

Pentru ca un utilizator să poată primi în timp real oferte şi informaţii relevante atunci când se află în AFI Palace Cotroceni, trebuie să îşi descarce aplicaţia Zoniz, să îşi activeze modul Bluetooth Low Energy (BLE) şi să permită primirea notificărilor. Odată ce şi-au instalat aplicaţia, utilizatorii vor avea posibilitatea să gestioneze ofertele, să aleagă brandurile şi tipurile de acţiuni de care sunt interesaţi astfel ei vor intra în contact doar cu informaţii relevante pentru ei.

Mai mult decât atât, brandurile îşi pot crea propriile campanii promoţionale prin intermediul modulului de campaign management al Zoniz, existând şabloane predefinite pentru diferite categorii precum discounturi, vouchere, concursuri, treasure hunt, sondaje, informări şamd. Un alt avantaj oferit de aplicaţia Zoniz este faptul că fiecare campanie poate să fie urmărită în timp real şi îmbunătăţită pe baza statisticilor înregistrate în sistem.

Prin implementarea acestei platforme, AFI Palace Cotroceni este astfel primul centrul comercial din România care foloseşte tehnologia iBeacons şi se alătură reţelelor şi centrelor comerciale mari din întreaga lume care dezvoltă proiecte de acest gen. Printre acestea se numără Walmart, Tesco, Macy's, Simons, Les Terrasses du Port, Swan Center UK sau Melbourne Mall.

Global e Business Solutions (GEBS) este o companie de software cu sediul central în Suedia şi filiale în România, Danemarca şi Marea Britanie. Global e Business Solutions dezvoltă soluţii software inovative pentru companii precum IBM, Longiness, SAAB, Bombardier şi alte firme de renume internaţional. În 2015 GEBS a lansat ZONIZ, prima platformă de mobile proximity marketing din România destinată spaţiilor comerciale si industriei de retail.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

14 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7329
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3176
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9824
Gram de aur (XAU)Gram de aur387.3649

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb