Agenţia Propaganda a plecat, de la ediţia din 2005 a MIAF (Moscow International Advertising Festival), desfăşurată la sfîrşitul anului trecut, cu o parte din tezaurul festivalului - Aur la categoria "Produse Farmaceutice şi Îngrijire Personală" cu lucrarea "Unlock" pentru clientul Dulcolax, aparţinînd companiei farmaceutice "Boehringer Ingelheim", urmat de Bronz la categoria Autopromovare, pentru lucrarea "Effectiveness". Cele două lucrări cîştigătoare mai au două Gold-uri la AD"OR-ul de anul acesta de la Bucureşti. La ediţia din 2005 a MIAF au participat agenţii din Rusia, Finlanda, Cehia, Serbia şi Muntenegru, Ungaria, Lituania şi România. "Propaganda" este o agenţie full service bazată pe marketing creativ, soluţii reale de comunicare şi pragmatism. Printre cei mai importanţi clienţi se numără: Centre Ville, Coty, Howard Johnson, Lasselsberger, Sphera, Boehringer Ingelheim, Napolact.
Agenţia "Propaganda" a cîştigat două premii la MIAF
C.I.
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 13 ianuarie 2006