Albalact Alba Iulia intenţionează să intre, spre sfârşitul anului 2007, pe piaţa brânzeturilor, segment pe care compania nu a fost prezentă cu brandurile sale şi să lanseze mai multe produse sub marca Zuzu şi Fulga, a informat, miercuri, societatea.
Compania Albalact pregăteşte extinderea pe categorii noi de lactate şi lansarea mai multor produse Zuzu şi Fulga, în 2007.
"Zuzu, cel mai tânăr brand al companiei, cu 25 de sortimente de lactate, deţine o treime din valoarea vânzărilor companiei, iar două treimi din vânzări sunt deţinute de Fulga şi Albalact", se precizează în comunicatul remis de companie, miercuri, pentru NewsIn.
Potrivit informaţiilor furnizate de Albalact, compania doreşte să intre şi pe piaţa brânzeturilor, spre sfârşitul anului 2007.
Pentru realizarea acestor obiective, compania şi-a programat o investiţie de opt milioane de euro pentru deschiderea unei noi fabrici de lactate la Alba Iulia. Noua fabrică va avea o capacitate de prelucrare de 200.000 de litri de lapte pe zi, comparativ cu cei 120.000 de litri cât procesează în prezent. În vederea realizării investiţiei, Albalact şi-a majorat capitatul social cu peste zece milioane de lei, în luna ianuarie.
Cifra de afaceri a companiei a crescut cu 70 %, de la 16.826.930 euro în 2005, la 29.088.177 euro în 2006. De asemenea, profitul realizat de companie s-a majorat cu 64 %, de la 850.000 euro în 2005, la peste 1,3 milioane de euro în 2006.
Cheltuielile pentru promovarea brand-urilor Albalact au ajuns anul trecut la peste 1,3 milioane de euro, iar anul acesta vor continua să crească, anunţă compania.
Albalact-Alba Iulia a fost înfiinţată în anul 1975, iar în 1999 a fost privatizată. Cele mai cunoscute brand-uri ale companiei sunt Fulga şi Zuzu. Creşterea vânzărilor înregistrată la cele două brand-uri, revelă faptul că preferinţa consumatorului s-a orientat către laptele ultrapasteurizat