Amway, una dintre cele mai mari companii de vânzări directe din lume sărbătoreşte 15 ani de activitate în ţara noastră. Amway a intrat pe piaţa românească în noiembrie 1997, fiind una dintre filialele Amway Corporation existente în peste 100 de ţări şi teritorii din întreaga lume.
În cei 15 ani de prezenţă în ţara noastră, compania Amway a înregistrat un volum cumulat de vânzări de 300 milioane dolari. În prezent, Amway România oferă clienţilor săi, prin intermediul celor 40.000 de Întreprinzători Independenţi, peste 450 de produse de înaltă calitate dintre categoriile frumuseţe, nutriţie şi îngrijirea locuinţei, toate bazate pe investiţii semnificative în domeniul cercetării ştiinţifice.
Produsele cosmetice şi de îngrijire personală de la Amway reprezintă gama cu cele mai mari vânzări, 41% din volumul total, gama de sănătate şi nutriţie înregistrează un procent de 26%, iar segmentul de produse pentru Îngrijirea locuinţei şi-a menţinut un procent important din cifra de afaceri Amway de 33%.
"În cei 15 ani de existenţă, Amway România a devenit un exemplu în industria vânzărilor directe prin angajamentul asumat de a oferi celor din jur cele mai bune şi performante produse şi servicii la nivel mondial. Businessul din România se află în "top zece" Amway pe pieţele europene şi, suntem în acelaşi timp, un model în Europa pentru modul în care am dezvoltat afacerea noastră în mediul online. "Secretul" realizărilor noastre constă în susţinerea oamenilor prin training-urile Amway Academy, în cazul antreprenorilor, prin implicarea în cadrul diferitelor programe şi campanii, în cazul publicului larg. Scopul nostru a fost şi va fi întotdeauna să îi ajutăm pe cei din jurul nostru să aibă o viaţă mai bună atât pe plan profesional, cât şi personal", a declarat Ioana Enache, Director General Amway România.