Compania Amway a raportat, astăzi, vânzări importante la nivel global de 11,3 miliarde de dolari pentru anul trecut, în comparaţie cu vânzările din 2011 de 10,9 miliarde de dolari, arată un comunicat de presă.
Acesta este cel de-al şaptelea an consecutiv de creştere pentru companie, care şi-a majorat constant vânzările în ultimii 12 ani.
Pentru prima dată în peste 20 de ani, vânzările au crescut în fiecare din cele 10 pieţe de top pentru Amway, precum China, India, Japonia, Coreea, Malaezia, Rusia, Taiwan, Thailanda, Ucraina şi Statele Unite. Pieţele care au înregistrat creşteri de două cifre în 2012 sunt Columbia, Hong Kong, Italia, Mexic, Rusia, Turcia şi Venezuela.
"Ne bucurăm să anunţăm un nou an record în ceea ce priveşte performanţa vânzărilor în cadrul Amway. Înregistrăm o creştere aproape dublă ca proporţii de când am lansat strategia de afaceri Creştere prin Inovaţie în urmă cu şase ani. Activitatea noastră este, în prezent, mult mai bine aliniată la nivel global, cu leadership puternic şi experimentat în fiecare din cele patru regiuni. Pentru anul acesta vedem un potenţial de creştere chiar mai mare. Continuăm să investim în lanţul de aprovizionare, producţie şi resurse ştiinţifice pentru a răspunde mai bine cererilor pieţei, ceea ce îi ajută pe distribuitorii noştri să deservească mai bine clienţii cu produse când şi unde au nevoie," a declarat Steve Van Andel, Chairman Amway.
Investiţiile globale în producţie, cercetare şi dezvoltare depăşesc 335 de milioane de dolari
Amway intenţionează să investească peste 335 de milioane de dolari în extinderea facilităţilor de producţie, cercetare şi dezvoltare, inclusiv patru noi unităţi în SUA, o nouă fabrică de producţie în India şi centre secundare în China şi Vietnam.