Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT) anunţă participarea sa la Târgul de Turism al României, ediţia de primăvară 2025, care se va desfăşura în perioada 20 - 23 februarie, în Pavilionul B2 al Centrului Expoziţional ROMEXPO din Bucureşti, potrivit unui comunicat emis redacţiei.
ANAT este partener strategic al evenimentului încă din aprilie 1999, când a contribuit la organizarea primei ediţii a târgului, şi continuă să fie un punct de referinţă în industrie. Organizaţia va fi prezentă şi în acest an cu un stand propriu (nr. 57A), facilitând întâlniri între agenţii de turism, tour-operatori, parteneri şi turişti interesaţi de cele mai noi oferte de vacanţă.
Târgul de Turism al României rămâne cel mai important eveniment din domeniu, reunind 190 de expozanţi din ţară şi din străinătate pe o suprafaţă de 12.000 mp. Peste 52% dintre participanţi reprezintă companii internaţionale, iar 13 ţări sunt prezente cu standuri: Bulgaria, Cipru, Egipt, Grecia, India, Israel, Italia, Polonia, Republica Cehă, Republica Moldova, Turcia, Ungaria şi România.
"Pentru breasla noastră şi pentru turişti, târgurile rămân esenţiale. Acum, turiştii pot analiza şi compara rapid ofertele speciale pentru sezon, pot observa tendinţele şi pot descoperi destinaţii noi", declară Dr. Alin Burcea, preşedintele ANAT, conform comunicatului.
În cadrul târgului vor fi promovate cele mai atractive zone din România, precum Braşov, Brăila, Bucovina, Buzău, Caraş Severin, Covasna, Eforie, Harghita, Maramureş, Mureş, Prahova şi Tulcea, oferind vizitatorilor ocazia de a descoperi destinaţii autentice. Totodată, agenţiile de turism şi tour-operatorii au pregătit reduceri semnificative pentru pachete de vacanţă, inclusiv: până la 50% pentru sejururile de vară în destinaţii populare precum Egipt, Grecia, Italia, Spania şi Turcia, până la 40% pentru litoralul românesc, până la 30% pentru vacanţele de Paşte şi 1 Mai, şi până la 40% pentru sejururile de Mărţişor în capitale europene şi staţiuni montane.
În paralel cu târgul organizat la ROMEXPO, mai multe agenţii vor desfăşura târguri online de turism şi evenimente proprii în sedii, oferind acces la promoţii exclusive şi pachete la preţuri reduse.
Târgul de Turism al României, ediţia februarie 2025, va include şi o componentă B2B, oferind profesioniştilor din industrie oportunitatea de a colabora, de a forma parteneriate şi de a participa la conferinţe tematice susţinute de experţi. În cadrul TTR Networking Hub, vor avea loc workshop-uri despre tendinţele actuale din turism, inovaţii şi strategii pentru dezvoltarea afacerilor în domeniu.
Evenimentul poate fi vizitat în perioada 20 - 22 februarie, între orele 10:00 - 18:00, iar pe 23 februarie, între orele 10:00 - 16:00. Mai multe informaţii despre târg şi participanţi sunt disponibile pe site-ul oficial al Târgului de Turism al României.