Grupul Anchor a lansat azi Optimo Card, un program unic de loialitate pe piaţa de retail din România, ce va funcţiona în centrele comerciale Bucureşti Mall şi Plaza România, informează un comunicat remis redacţiei.
Atributul principal al cardului Optimo este să ofere cumpărătorilor discounturi directe şi facilităţi la plata produselor. Utilizatorii acestui card pot face cumpărături exclusiv în Bucureşti Mall şi Plaza România cu discount-uri de la 5% până la 20% aplicate la preţul de raft în peste 80 de magazine partenere, pe tot parcursul anului.
"Obiectivul nostru a vizat mai mult decât crearea unui program de loialitate. Scopul Optimo Card este să îmbunătăţească stilul de viaţă al utilizatorilor săi oferindu-le discounturi, facilităţi la plata produselor, dar şi promoţii şi surprize continue. Acest program unic a putut fi realizat prin participarea magazinelor partenere găzduite de cele două centre comerciale şi prin contribuţia Credit Europe Bank şi Anchor Group. Optimo Card este un exemplu foarte important al rezultatului unor parteneriate de succes", a declarat Ibrahim Paskoy, CEO Anchor Grup.