ARBOmedia - partenerul televiziunii publice în ceea ce priveşte vînzarea spaţiului publicitar - a organizat pentru piaţa de publicitate celebrarea schimbării de identitate vizuală a celor patru canale ale TVR, lansată pe post la 11 iunie. Fiind pentru prima dată cînd urmăreşte atît schimbări de conţinut, cît şi de imagine, relansarea staţiilor publice are ca obiectiv schimbarea percepţiei publicului faţă de TVR şi atragerea unor noi categorii de audienţă, provenite din rîndul tinerilor.
Întrucît pe 12 iunie, la doar o zi distanţă de lansarea noii identităţi, a debutat EURO 2004 - evenimentul sportiv al anului - pentru care TVR are drepturi exclusive de difuzare, întîlnirea publicitarilor nu putea să facă abstracţie de fotbal. Oaspeţii au fost invitaţi să urmărească, alături de ARBOmedia, proiecţia meciului dintre Suedia şi Bulgaria, în transmisiune directă, nu înainte de a se "încălzi" la un concurs de tras cu mingea la poartă şi de a face pariuri pe scorul meciului. Din păcate, nimeni din cei prezenţi nu a anticipat rezultatul de 5-0 în favoarea suedezilor.