Asociaţia Pro Infrastructură avertizează că Autostrada Transilvania poate deveni un alt şantier muzeu

F.D.
Miscellanea / 30 mai 2022

Asociaţia Pro Infrastructură avertizează că Autostrada Transilvania poate deveni un alt şantier muzeu

Asociaţia Pro Infrastructură avertizează, astăzi, că Autostrada Transilvania poate deveni un alt şantier muzeu, dacă lista de "blocaje majore" nu va fi rapid rezolvată. "Visăm cu ochii deschişi la inaugurare la sfârşitul lui 2023, doar dacă statul va rezolva urgent blocajele majore şi birocraţia", au transmis reprezentanţii organizaţiei, potrivit News.ro.

"Autostrada Transilvania: superbă, dar cu un munte de probleme (...) Constructorul este mobilizat excepţional, progresul fiind vizibil la fiecare 7-10 zile. Se lucrează efectiv pe toate planurile, zi-lumină, de la piloţi foraţi la terasamente, de la săpături la elevaţii. Din păcate, poezia se opreşte aici, entuziasmul fiind tăiat de lista de blocaje majore", au transmis, astăzi, reprezentanţii Asociaţiei Pro Infrastructură.

Potrivit acestora, există două schimbări de soluţii tehnice la Nădăşelu (viaduct în aval prin cimitir) şi zona Topa Mică (tunel cut&cover) pe care CNAIR trebuie să le aprobe.

"În nodul Zimbor, situl arheologic Sutor încă nu este descărcat. Fără acest pas vom deschide... un nou muzeu de autostradă! Apropo, tronsonul Zimbor-Poarta Sălajului va fi... tot muzeu dacă nu se găseşte o soluţie birocratică pentru executarea unei conexiuni la Poarta Sălajului ori Românaşi", au mai transmis reprezentanţii organizaţiei.

Potrivit acestora, lista continuă: un deal îmbibat cu apă care dă bătăi de cap constructorului de luni de zile (zona Mihăieşti), mega-debleul de la Zimbor, unde soluţia antică aleasă de proiectanţi, fiind constrânşi de contractul semnat pe baza unui studiu de fezabilitate de doi lei, este săpătură pe vreo 14 berme şi 4 ziduri de sprijin.

"Mai avem. Alunecări mai puţin grave cu duiumul, le-am pierdut şirul. Păduri care trebuie tăiate unde vom afla cum va sta terenul când se va intra cu excavatoarele sub ele. Şi, pur şi simplu, volumul enorm de muncă. Concluzia? Visăm cu ochii deschişi la inaugurare la sfârşitul lui 2023, DOAR DACĂ statul va rezolva urgent blocajele majore şi birocraţia, DACĂ dealurile vor colabora şi se vor stabiliza într-un final şi DACĂ antreprenorul îşi va menţine tonusul excelent de până acum când toate problemele amintite îi vor eroda profitul şi lichidităţile", au mai transmis specialiştii.

Opinia Cititorului ( 1 )

  1. pai intii trebuie demolata cea dintre Sibiu- Deva care e ca si prabusita iar traficul a trecut deja iar pe DN1, CA PINA ACUM 3 ANI......deci la anul si la multi autostrazi in colonie.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb