Banca Transilvania are aproape 50 de sedii dedicate consultanţei clienţilor, aflate în 19 localităţi din ţară, conform unui comunicat remis redacţiei. Sedii premium, acestea oferă clienţilor un nou tip de experienţă, prin consultanţă, educaţie financiară şi opţiuni de self-banking.
"Agenţiile BT Dialog sunt, în primul rând, un loc de întâlnire. Acolo avem echipe pregătite să ofere informaţii şi recomandări financiare cu privire la toate serviciile, produsele şi soluţiile de banking online pe care le avem. Astfel capitalizăm unul dintre punctele noastre forte, relaţiile foarte bune cu clienţii", declară Ӧmer Tetik, Director General, Banca Transilvania.
Agenţiile BT Dialog:
• Se găsesc în următoarele oraşe: Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Timişoara, Braşov, Sibiu, Oradea, Suceava, Craiova, Piteşti, Târgu-Mureş, Ploieşti, Galaţi, Baia Mare, Bacău, Alba Iulia, Arad şi Fălticeni.
• Programul acestora este de luni până vineri, în intervalul 9:00 - 17:00, cu pauză între ora 13:00 şi 13:30. Clienţii care doresc, pot programa online vizita la bancă.
• Sunt cashless, fără casierii, în cadrul cărora pot fi realizate doar anumite operaţiuni cu numerar, exclusiv la BT Express Plus şi la bancomat, subliniază sursa citată.
NPS-ul (Net Promoter Score) Agenţiilor BT Dialog este mai mare decât media băncii în primul semestru al anului, şi anume de peste 83%.
Banca Transilvania are peste 500 de sedii în 180 de localităţi. Acestea pot fi evaluate online, prin rating şi review pe siteul BT/Reţea unităţi. 82% dintre clienţii BT folosesc cel puţin o aplicaţie pentru banking la distanţă, se mai arată în comunicat.