Banca Transilvania colaborează cu Evam, care oferă platforma de top MarTech, pentru a crea experienţe în timp real, pe toate canalele, pentru clienţii săi. Este o premieră în România privind experienţa oferită de bănci în colaborarea şi comunicarea cu clienţii, conform unui comunicat de presă al băncii.
Parteneriatul reprezintă o schimbare esenţială în industria bancară, combinând platforma inovatoare, de ultimă generaţie a Evam, cu experienţa oferită de BT. Împreună aduc o nouă eră a serviciilor bancare, care va redefini experienţa clienţilor şi va stabili noi repere pe piaţă.
Ӧmer Tetik, Director General, Banca Transilvania: "Personalizarea în banking înseamnă recomandări, produse şi servicii adaptate pentru clienţii de acum şi de mâine, care aşteaptă tot mai mult acest lucru de la banca lor. Ne bucurăm să fim în avangarda soluţiilor pe care le oferim ţinând cont de informaţii în timp real, ceea ce înseamnă oferta potrivită, la momentul şi în locul potrivit, ţinând cont de nevoile, preferinţele şi obiceiurile clienţilor".
Doruk Mutlu, Director General, Evam: "Intrăm în acest parteneriat împreună cu Banca Transilvania pentru a realiza ceva interesant. Aducem cele mai bune şi noi tehnologii, pregătind terenul pentru o revoluţie bancară care se bazează pe date în timp real şi experienţe centrate pe client. Acesta este locul în care serviciile bancare întâlnesc inovaţia".
Banca Transilvania are peste 4,2 milioane de clienţi, dintre care 90% sunt digitalizaţi, folosind cel puţin una dintre aplicaţiile BT pentru banking la distanţă.