BBDO a fost cea mai premiată reţea la New York Festivals 2004, Design, Print & Outdoor Advertising Festival, obţinand 22 de medalii, dintre care 5 de aur, 11 de argint şi 6 de bronz. Cîştigătorii Gold WorldMedals sînt agenţiile Contrapunto din Spania cu două medalii şi BBDO Portugalia, Sancho BBDO Columbia şi DLV BBDO Italia cu cîte una fiecare. Silver WorldMedals au revenit agenţiilor Contrapunto Spania şi Net#work BBDO din Africa de Sud, cu cîte două fiecare şi Graffiti BBDO România, Garnier BBDO Costa Rica, DLV BBDO, Luders BBDO Germania, Wirz din Elveţia, DEC Spania şi BBDO New York, fiecare cu cîte o medalie de argint. Bronze WolrdMedals au cîştigat BBDO Campaign Germania, cu două medalii, şi BBDO Danemarca, Net#work BBDO Africa de Sud, DLV BBDO Italia şi Apex BBDO El Salvador - cîte o medalie.
Graffiti BBDO România a obţinut Silver WorldMedal cu lucrarea "Positive" - client: URBB, brand: Guinness, realizată de echipa de creaţie formată din Adrian Preda - Creative Director, Cosmin Ezaru - Art Director & Copywriter, Diana Pojoga - Account Manager. "Positive" a fost premiată pînă acum la Epica 2003, Portoroz 2003 şi Ad'Or 2004, fiind şi primul print ad românesc înscris în Lurzer Archive (1/2004).