În prima jumătate a anului 2012, BCR a atras prin serviciul Alo 24 Banking BCR, peste 70 milioane lei de la clienţii săi, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei.
Printre operaţiunile de depozite preferate de clienţi se număra constituirea depozitelor la termen în lei şi valută (Succes BCR), urmate de deschiderea de conturi de economii (Maxicont BCR) şi achiziţionarea de certificate de depozit cu discount (Activ BCR). Mai mult, clienţii îşi pot alimenta ulterior depozitele constituite prin telefon, atât pe cele în lei, cât şi pe cele în valută.
"Printre clienţii care îşi deschid depozite prin telefon gasim toate categoriile de vârstă şi de ocupaţie, de la studenţi la pensionari. Serviciul Alo 24 Banking BCR este util şi uşor de folosit atât pentru persoanele pentru care timpul este o resursa importantă, dar şi pentru persoanele care au nevoie de consiliere şi sfaturi financiare în luarea deciziilor de economisire" a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail BCR
Majoritatea clienţilor care au deschis depozite prin telefon au optat pentru produsele cu dobândă fixă, constituite pe termen scurt (până în 3 luni), peste 80% dintre acestea fiind constituite în lei.