BCR Leasing accelerează digitalizarea serviciilor pentru clienţi şi lansează o nouă funcţionalitate a asistentului virtual LEA, integrat în cadrul platformei Self Service. Noua opţiune permite clienţilor să efectueze rambursări anticipate parţiale sau integrale în cadrul unui proces complet digital, eliminând astfel prezenţa fizică şi documentele tipărite. Întregul flux este intuitiv, rapid şi uşor de parcurs, direct din contul de client Self Service, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Clienţii care accesează platforma Self Service sunt ghidaţi pas cu pas de LEA, asistentul virtual conversaţional. LEA oferă suport personalizat pentru:
Selectarea tipului de rambursare anticipată - parţială sau integrală;
Calcularea sumelor de plată şi a condiţiilor pentru rambursarea anticipată integrală;
Semnarea electronică a documentelor.
"În 2025, BCR Leasing îşi menţine direcţia strategică de creştere sustenabilă prin digitalizare accelerată şi simplificarea experienţei clienţilor. Ne dorim să fim mai rapizi, mai flexibili şi mai aproape de nevoile reale ale celor care ne aleg. Iar lansarea noii funcţionalităţi pentru LEA este un exemplu concret al angajamentului nostru de a transforma procesele tradiţionale în experienţe digitale simple, relevante, care fac diferenţa", a declarat Vlad Vitcu, CEO BCR Leasing.
Noua funcţionalitate este deja disponibilă în platforma de client Self Service din site-ul BCR Leasing şi face parte din a doua etapă de dezvoltare a asistentului virtual LEA, consolidând angajamentul companiei pentru inovaţie şi experienţă digitală completă.
1. Interesantă optiune
(mesaj trimis de Antreprenor în data de 09.04.2025, 20:43)
Preocuparea BCR LEASING pentru extinderea digitalizarea serviciilor a devenit o constantă....Felicitări echipei BCR LEASING!