Noul concept de unitate digitală eXperience BCR revoluţionează experienţa clienţilor printr-o interacţiune cu tehnologiile bancare într-un model interactiv prietenos şi educativ.
eXperience BCR plasează România în topul noilor tendinţe bancare integrând tehnologii avansate în comunicarea şi consilierea clienţilor.
Pentru prima dată în România o unitate bancară integrează experienţa clientului cu tehnologii precum:
- Video-consilier - conceptul de consiliere video live.
- Masa cu ecran Interactiv - asistenţă prin simulatoare de produse şi servicii bancare.
- Idesk - Ecran informativ prin care clientul participă în mod direct împreună cu consilierul pentru identificarea celor mai bune soluţii pentru nevoile sale financiare.
- Servicii complete de tranzacţii bancare 24/24.
- Business HUB pentru clienţii BCR: aceştia pot alege eXperience BCR pentru întâlniri cu partenerii lor de afaceri într-un spaţiu dedicat şi echipat în acest scop cu: wi-fi, conference call system, TV LCD pentru proiecţii.
"Video Consilierul" din unitatea eXperience BCR este disponibil pentru clienţi după finalizarea programului cu publicul, printr-o sesiune video live care permite într-un mod interactiv transmiterea de informaţii şi simulări de calcul direct pe ecranul din faţa clientului. Masa cu ecran interactiv este o tehnologie cu triplu rol de pre-consiliere, informare şi educare a clienţilor prezentă şi ea 24/24. În plus, faţă de acest triplu rol, masa interactivă poate deveni loc de joacă pentru copiii clienţilor, oferind părinţilor confortul total al consilierii.
eXperience BCR marchează un pas important în ceea ce BCR şi-a propus să ofere clienţilor săi. Aşa cum am promis ne dorim ca fiecare client al băncii să regăsească în BCR un partener. Şi pentru aceasta investim susţinut în agenţii, tehnologie şi oameni punând la dispoziţia clienţilor posibilitatea de a testa şi de a înţelege serviciile bancare la un alt nivel. Aducem evoluţia tehnologiei şi interacţiunea umană de încredere într-un concept integrat de agenţie a viitorului. eXperience BCR - sucursala digitală va deveni un instrument major în strategia de educare a clienţilor pentru digital banking", a declarat Dana Demetrian, Vicepeşedinte Retail&Private Banking, BCR.
Odată cu noul concept de sucursală digitală, clienţii vor economisi timp care va putea fi folosit pentru o consiliere de calitate. Timpul de aşteptare la ghişee se va reduce, experienţa bancară a clientul va fi optimizată prin accesarea rapidă a informaţiilor, prin testarea unor opţiuni inovative într-un mediu unde clientii pot beneficia de asistenţă specializată şi disponibilitate extinsă a unor servicii complexe.