Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, continuă dezvoltarea parteneriatelor strategice şi încheie o colaborare de lungă durată cu UNTOLD, unul dintre cele mai mari festivaluri de muzică din lume. În ultimii ani, compania s-a concentrat pe construirea experienţelor de consum, muzica fiind un element important al principalelor mărci premium din portofoliul producătorului, potrivit unui comunicat emis redacţiei.
"Strategia Bergenbier S.A., pe care am amplificat-o începând din 2020, a adus în prim plan construirea parteneriatelor relevante pentru mărcile noastre, ceea ce ne ajută să oferim oportunităţi de creştere pentru clienţi şi experienţe noi, interesante pentru consumatori. Prin parteneriate devenim mai puternici şi mă bucur să începem acest capitol pe termen lung alături de UNTOLD, unul dintre cele mai cunoscute festivaluri din ţara noastră. În acest fel, facem paşi importanţi în a deveni producătorul din industria berii cu una dintre cele mai bune prezenţe la festivalurile de muzică din ţara noastră. De asemenea, sunt convins că această nouă colaborare va deschide orizonturi de dezvoltare atât pentru noi, echipa Bergenbier S.A., cât şi pentru clienţii şi partenerii noştri", a punctat Mihai Voicu, General Manager Bergenbier S.A.
Bogdan Rădulescu, Co-fondator şi Chief Business Officer UNTOLD, a declarat: "Parteneriatul cu Bergenbier S.A. reprezintă o etapă importantă în strategia noastră de a redefini experienţele oferite participanţilor. UNTOLD a fost întotdeauna mai mult decât un festival - este o platformă care uneşte comunităţi şi creează momente memorabile. Bergenbier S.A., cu tradiţia sa în susţinerea evenimentelor de anvergură şi pasiunea pentru inovaţie, este partenerul perfect pentru a duce aceste experienţe la un nivel superior. Sunt încrezător că această colaborare va consolida şi mai mult poziţia UNTOLD ca unul dintre cele mai apreciate festivaluri de pe plan global, oferind participanţilor o combinaţie unică de muzică, distracţie şi gust premium."
Noul parteneriat dintre Bergenbier S.A. şi UNTOLD va începe oficial din 2025 şi marchează capitolul zece al festivalului, fiind un bun moment de celebrare alături de mărcile premium din portofoliul producătorului.
"Suntem încântaţi să începem acest parteneriat alături de UNTOLD, unul dintre cele mai mari festivaluri de muzică din lume. Suntem deja prezenţi la 14 festivaluri de muzică, inclusiv Neversea şi Massif şi construim de ani buni experienţe memorabile pentru consumatori. Începând de anul viitor vom avea ocazia să venim cu toată experienţa de până acum, dar şi cu lucruri noi, surprize foarte frumoase pe care abia aşteptăm să le facem publice. Întreaga echipă de Marketing lucrează intens pentru a avea avea combinaţia perfectă între muzică, bere premium şi starea de spirit tipică festivalului UNTOLD", a completat Victor Teioşanu, Marketing Director Bergenbier S.A.
Până la startul festivalului UNTOLD, consumatorii se pot bucura de berile premium produse şi distribuite de producătorul de bere atât la Massif, cât şi la Neversea.
"Suntem entuziasmaţi de acest parteneriat de lungă durată cu Bergenbier S.A., una dintre cele mai apreciate companii de bere din România. Colaborarea noastră reflectă angajamentul de a oferi participanţilor o experienţă unică la festival şi de a aduce mai aproape comunitatea pasionată de muzică şi distracţie. Bergenbier S.A., cu tradiţia sa de a aduce un gust deosebit şi de a susţine evenimente de anvergură, se alătură UNTOLD în această aventură pentru a crea momente memorabile şi pentru a adăuga o notă de răsfăţ fiecărui participant. Suntem încrezători că acest parteneriat va aduce o serie de activităţi şi experienţe inovatoare, consolidând încă o dată reputaţia UNTOLD ca un festival de top, în care fiecare detaliu contează. Împreună, UNTOLD şi Bergenbier S.A. vor transforma festivalul într-un eveniment de neuitat, plin de energie, muzică de calitate şi momente de nepreţuit." a declarat Flavia Gherman, Head of Partnerships UNTOLD Universe.
Parteneriatul dintre Bergenbier S.A. şi UNTOLD este unul de lungă durată, fiind o bună oportunitate de a crea experienţe noi cu fiecare capitol al festivalului, începând din 2025.
Opinia Cititorului