Biofarm a anunţat o creştere a EBITDA de 9% în primele nouă luni ale anului 2024, ajungând la 93,9 milioane lei. Acest rezultat marchează o îmbunătăţire semnificativă a profitabilităţii şi reflectă eficienţa măsurilor de optimizare implementate de companie, care a raportat o cifră de afaceri de 231 milioane lei pentru aceeaşi perioadă, conform unui comunicat transmis redacţiei.
"În primele nouă luni ale acestui an, ne-am concentrat pe creşterea profitabilităţii prin optimizarea costurilor şi inovaţie în portofoliul de produse, ceea ce a dus la o creştere robustă a EBITDA, în pofida provocărilor de pe piaţa materiilor prime. Categoria Consumer Healthcare continuă să devină din ce în ce mai competitivă, însă poziţia noastră consolidată ne permite să oferim soluţii de calitate şi să răspundem eficient nevoilor consumatorilor," a declarat Cătălin Vicol, director general Biofarm, potrivit comunicatului.
Compania domină în valoare în 6 categorii cheie prin brandurile: Bixtonim, Triferment, Colebil, Extravalerianic, Carmol şi Carbocit. În plus, Biofarm este lider în volum în nu mai puţin de 8 categorii, evidenţiind performanţa remarcabilă a brandurilor: Bixtonim, Colebil, Triferment, Sennalax, Extravalerianic, Carmol, Carbocit şi Nervocalmin. Aceste rezultate reprezintă o confirmare a succesului abordării Biofarm şi a dedicării faţă de inovaţie. Prin realizările obţinute, compania continuă să se afirme ca un jucător de încredere în domeniul Consumer Healthcare, oferind soluţii eficiente şi accesibile consumatorilor.
Biofarm are două fabrici de medicamente în Bucureşti şi o unitate de testare şi dezvoltare de produse, iar portofoliul său de peste 100 de produse acoperă cele mai importante arii terapeutice din divizia Consumer Healthcare (digestiv & metabolic, respirator & ORL, cardiovascular & circulator, sistem nervos). Inovarea constantă în dezvoltarea de produse noi reprezintă unul dintre elementele fundamentale pentru expansiunea Biofarm şi consolidarea poziţiei sale în rândul liderilor din industria farmaceutică, se menţionează în comunicat.
Opinia Cititorului