• Bugetul - 1 milion de euro net
Nume importante de pe piaţa publicităţii s-au bătut în idei timp de mai multe săptămâni la pitch-ul organizat de către DTH Television Grup pentru lansarea unei platforme digitale. Bugetul a fost de peste 1 milion de euro net, iar în final a fost aleasă agenţia GMP.
Echipa GMP trebuia să construiască un brand cu identitate şi poziţionare clar conturate şi unice în România, cu o strategie de comunicare integrată, diferită de tot ceea ce cunoscuse piaţa până atunci. Agenţia a acceptat cu entuziasm provocarea: crearea de la zero a unui brand şi dezvoltarea unei strategii de comunicare 360E, care urma să implice toate com-petenţele GMP: ATL, BTL, PR.
GMP a început să lucreze la Boom în octombrie 2005, cu 7 luni înainte de lansare, dată la care produsul nu avea încă un nume. Primul pas a fost identificarea consumatorului şi a nevoilor sale.
Următorul pas a fost "botezul", găsirea unui nume care să se plieze pe valorile, personalitatea şi imagistica mărcii. Cu puţin timp înainte de Crăciun s-a ales: BOOM. Insightul care stă la baza strategiei este acela că oamenii au nevoie de distracţie chiar dacă nu mai sunt copii, însă pe măsură ce numărul res-ponsabilităţilor creşte timpul liber devine inexistent. Ca urmare căutăm refugiu în faţa televizorului şi în amintirile din copilărie.
Evenimentul de lansare, organizat la Romaero Băneasa pentru 500 de invitaţi, a reprezentat o demonstraţie a ceea ce înseamnă Boom şi a marcat o premieră pe piaţa de BTL din România: prima proiecţie 360E, condimentată cu momente interactive. A urmat campania de lansare, vizibilă pe TV, pe stradă, pe net, în ziare şi reviste, în shopping centers şi baruri. Site-ul Boom, construit de Webstyler, a fost accesat de 200.000 ori în prima săptămâ-nă de la lansare. Filmările pentru spotul "Pen Confrontation", spot ce a lansat campania TV, s-au desfăşurat în diferite locaţii ale vechiului Bucureşti. Spotul rulează în-ce-pând din 4 mai pe cele mai im-portante posturi de televiziune.
Cel de-al doilea spot, "Police fun", ilustrează un alt joc al copilăriei: "de-a v-aţi ascunselea", ineditul situaţiei fiind furnizat de dispoziţia jucăuşă a unor poliţişti. Spotul rulează începând cu 15 mai pe cele mai importante posturi de televiziune şi din 2 iunie în cinematografe.