Brandocracy, platforma de consultanţă strategică în branding şi marketing, îşi consolidează poziţia pe piaţă în 2025, cu un ritm mediu anual de creştere a afacerilor de 15%, potrivit unui comunicat emis redacţiei, care afirmă următoarele.
În cei aproape 8 ani de activitate, compania a dezvoltat peste 70 de proiecte, ajutând atât afaceri mature, cât şi antreprenori la început de drum să îşi construiască şi să îşi repoziţioneze brandurile pentru a răspunde provocărilor pieţei.
"Piaţa muncii şi relaţiile dintre angajatori şi angajaţi, dar şi comportamentele clienţilor se schimbă într-un ritm accelerat şi vedem aceste schimbări atât la nivel macro dar şi în nevoile companiilor care vin către noi. Astfel, strategiile de branding şi employer branding sunt soluţii către care se uită atent tot mai mulţi antreprenori autohtoni, atât cu businessuri mature, cât şi antreprenori la început de drum", a declarat Anca Rarău.
Un alt pilon important al strategiei Brandocracy pentru 2025 este integrarea strategiilor de marketing şi branding. Conform Ancăi Rarău, aceste două elemente trebuie să funcţioneze în tandem pentru a asigura o poziţionare corectă a brandului şi pentru a maximiza rezultatele financiare ale companiilor.
"Indiferent de domeniul de activitate al clienţilor, implicarea noastră pentru definirea strategiilor de marketing vine să dea direcţie şi claritate în alegerea rutelor de dezvoltare a businessurilor. Asta, pentru că marketingul - consultanţa de specialitate - este un domeniu care acţionează transversal, pe concepte bine structurate şi validate de-a lungul anilor. Inputul dat de zona de branding şi poziţionare, precum şi pilonii strategici de marketing sunt elemente care, corect definite şi implementate, se văd direct în rezultatele financiare", adaugă aceasta, conform comunicatului.
În ultimii ani, tot mai multe IMM-uri locale au înţeles importanţa unei poziţionări corecte a brandului şi au început să investească în strategii de branding şi marketing profesionist. Brandocracy a fost implicată în proiecte din diverse industrii, precum financiar, tehnologie, educaţie, turism, agricultură şi producţie, sprijinind afaceri din toate domeniile să îşi crească performanţa şi să îşi definească o identitate puternică pe piaţă.
Pentru 2025, Anca Rarău estimează că anumite industrii, precum tehnologia, producţia şi serviciile medicale, vor avea oportunităţi semnificative de creştere. În schimb, alte sectoare vor trebui să îşi ajusteze strategiile în faţa unor noi realităţi economice.
Astfel, Brandocracy continuă să sprijine transformarea brandurilor locale, având un impact semnificativ asupra modului în care companiile îşi definesc identitatea şi se pregătesc pentru provocările economiei globale.