Brandul turistic al ţării noastre a fost lansat pe piaţa germană la sfârşitul săptămânii trecute, în cadrul unui eveniment organizat la München, la care au participat directorii de produs pentru România ai celor mai importante concerne turistice germane (TUI, ITS, Dertour, ADAC Reisen, Messerschmidt Reisen, FTI), companii aeriene (precum Tarom şi Air Berlin), presa locală şi naţională, formatori de opinie, reprezentanţi ai Consulatului General al României din München, asociaţii şi parteneri din diverse sectoare, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
În cadrul acestui eveniment a fost definitivat şi acordul de colaborare cu compania aeriană Air Berlin, care, începând din anul 2011, va opera curse charter din Nürnberg către Constanţa, cu zboruri colectoare din Düsseldorf, Berlin, Hamburg şi Viena.
Nu în ultimul rând, FTI (Frosch Touristik International) va vinde România, ca destinaţie turistică, începând din 2011, oferta turistică a României fiind prezentată pe parcursul a 20 de pagini în cataloagele tour operatorului şi conţinând: sejururi pe litoral, călătorii în oraşe, circuite culturale şi circuite individuale. Evenimentul s-a derulat în contextul în care piaţa germană reprezintă una dintre pieţele prioritare pentru România, în primele nouă luni ale acestui an ţara noastră fiind vizitată de 310.483 de turişti germani.