Sofiaman aniversează 25 de ani de activitate pe piaţa locală de retail. Cu o reţea de 19 magazine la nivel naţional, Sofiaman îşi propune să consolideze afacerea şi să continue planul de dezvoltare, care are ca obiective de business deschiderea de noi magazine, investiţii în tehnologii şi produse noi, precum şi extinderea pe pieţele internaţionale, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, Sofiaman este o afacere de familie începută de Teodora şi Mihai Mihailiasa şi dezvoltată ulterior de către Mihaela şi Florin Cucu. Povestea primului brand de pijamale din România a început să prindă contur în anul 1996, în satul Şoimăneşti din judeţul Neamţ, unde a fost deschis primul atelier de croitorie.
Afacerea începută cu 6 persoane, 4 maşini de cusut şi o Dacia 1300 a ajuns astăzi la o cifra de afaceri de aproape 5 milioane de Euro, 186 de angajaţi şi 19 magazine proprii în 11 oraşe din ţară.
Florin Cucu, CEO Sofiaman : "Prin anii 90, oferta de pijamale în magazinele din România era foarte restransă, deşi industria textilă funcţiona şi se bucura de forţă calificată de muncă. Analizând această oportunitate şi având şansa de a cumpăra şi materia primă necesară, am început să ne dezvoltăm pe această nişă şi să răspundem cererii din piaţă. Pe măsură ce compania a crescut, am încercat să schimbăm conceptul de pijama ca produs doar pentru dormit şi să dezvoltăm brandul cu articole ce pot fi purtate în casă, în orice moment al zilei. Mai exact, am făcut primul pas către redefinirea conceptului de pijamale în haine de somn şi mai apoi, în realizarea hainelor de casă, prin crearea unor produse adecvate tuturor momentelor petrecute acasă. Pe scurt, am încercat să îmbinăm multifuncţionalitatea produselor pentru mai multă libertate în a fi purtate. Suntem bucuroşi că brandul nostru aduce românilor linişte de casă de peste 25 de ani".
Produsele Sofiaman sunt fabricate din materiale cu fibre din surse naturale, precum bumbac, bambus, eucalipt şi modal (fag) şi sunt special create cu scopul de a creşte confortul şi calitatea somnului.
În prezent, sunt create 8 milioane de produse cu semnătura brandului Sofiaman, comercializate prin intermediul magazinelor fizice şi online, iar compania intenţionează să dezvolte şi game de produse cu noi categorii, precum lenjerii, textile de baie şi accesorii, subliniază sursa citată.
Anul acesta, Sofiaman a deschis două magazine noi, în Timişoara şi Piatra Neamţ, iar ca perspectivă de dezvoltare a reţelei, se doreşte deschiderea a cel puţin un magazin în fiecare reşedinţă de judeţ, următorul oraş vizat fiind Constanţa.
Oraşele în care brandul este prezent sunt Bucureşti, Cluj, Bacău, Baia Mare, Braşov, Iaşi, Piatra Neamţ, Sibiu, Suceava, Târgu Mureş, Târgu Neamţ şi Timişoara.
În capitală, Sofiaman deţine 5 magazine, în Mega Mall, Park Lake, Sun Plaza, Fashion House Militari şi Fashion House Pallady, se menţionează în comunicat.