
I-a văzut vreodată, cineva, pe cei două milioane de alegători ai lui Georgescu?
Nu.
Doar i-a numărat.
Mă încearcă îndoiala - ei s-ar putea să nu fi existat niciodată - bănuiala mă frămîntă de ceva timp, iar acum, după invalidarea candidaturii lui, îi dau glas, ca să mă desprind de impresia (care mă stinghereste) că atîţia concetăţeni cu autentice sentimente patriotice şi-au pierdut idealul "călinopitec" şi rătăcesc debusolaţi.
Suspiciunea că au fost falsificate cele 2,2 milioane de voturi pentru Georgescu din primul tur al prezidenţialelor, vine din faptul că niciodată susţinătorii lui nu au putut fi văzuţi, la nici una dintre convocări la manifestaţii.
De fapt, toată lumea este uimită de pasivitatea susţinătorilor lui Georgescu.
El însuşi le-a cerut alegătorilor prezenţa masivă la BEC şi la CCR, dar mai mult de două-trei mii de protestatari nu a strîns.
Anca Alexandrescu se căina la Realitatea că oamenii stau în case, în spatele tastaturii, că nu ies în stradă.
George Simion a reuşit, poate, ceva zeci de mii.
Dar, dacă ai două milioane de votanţi, atunci măcar unul din zece dacă este militant activ şi fermecat de idealurile dreptăţii strămoşeşţi, atunci participa în persoană la proteste şi asta ar însemna 200 de mii de cetăţeni.
Cînd Georgescu i-a chemat pe cei care l-au votat să vină în persoană ca să adune dintr-un foc 200 de mii de semnături necesare candidaturii, au venit doar două mii de oameni - el a spus că fiecare a adus cîte o sută de semnături.
Desigur, este o minciună: de la organizatorii manifestaţiei am fost informaţi că sutele de mii de semnături au fost strînse prin efortul unor echipe din toată ţara.
Dar uimirea faţă de absenţa personală a susţinătorilor lui Georgescu i-a pălit şi pe cei din provincie, care, sosind în Capitală, au fost dezorientaţi de lipsa oricăror proteste, astfel că au exclamat: "Oare nu vă mai interesează?!" (fapt relatat în articolul BURSA "Poate Georgescu să predea ştafeta unui muritor?", din 11 martie).
Între presupusa aderenţă a lui Georgescu la populaţie şi lipsa de răspuns a populaţiei la chemările lui este o contradicţie care nu numai că nu a fost explicată, dar nici măcar nu a fost sesizată în analizele politicii.
Pe mine mă bate gîndul că această aderenţă, de fapt, nu există şi că alegerile din primul tur au fost fraudate.
Scenariul se sprijină pe "Briciul lui Occam", principiul conform căruia cea mai simplă explicaţie pentru un fenomen este de preferat.
Cea mai simplă explicaţie pentru faptul că susţinătorii lui Georgescu nu au ieşit să îl susţină este că ei nu există.
Este posibil ca întreaga, uriaşa campanie de pe TikTok să fi fost orchestrată numai şi numai ca să poată exista o justificare pentru faptul fantezist că un candidat creditat cu 2% a obţinut 22% din voturi.
În acest scenariu, numărarea a fost falsificată.
Rezultatele fictive vor fi fost justificate prin faptul că Georgescu ar fi primit voturi de la celelalte partide şi că "a trezit în conştiinţă poporul", care de obicei nu participa la alegeri (expresia este o tâmpenie inventată de Georgescu).
Pe mine mă bîntuie îndoiala că autorităţile ar asigura o numărătoare corectă.
Suspectez că poţi baga o şurubelniţă în softul de numărare, o învîrţi şi-ţi iese ce vrei.
Şi cînd îţi iese o minciună gogonată precum astea două milioane venite de la nimic, arăţi cu degetul spre TikTok.
Post Scriptum
Numărarea efectivă a voturilor este realizată la nivelul birourilor electorale ale secţiilor de votare, unde membrii acestor birouri numără manual voturile după închiderea urnelor.
Software-ul utilizat pentru centralizarea şi raportarea rezultatelor este gestionat de Autoritatea Electorală Permanentă (AEP).
Ultimul soft despre care ştim că a echipat AEP era furnizat de Asesoft, compania lui Sebastian Ghiţă şi despre care au apărut speculaţii că este implicat în partidul AUR.
În lipsă de argumente factuale, totul rămîne pe palierul speculaţiei.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 12.03.2025, 15:58)
excelent articol. bravo !!. sper sa fie citit de cat de multa lume.
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de Vîjeu în data de 12.03.2025, 17:09)
limbricul atomic îi historyie
acum îs necesare articole despre: un șomer în slujba țării Antenescu + sufrageristul pios suverănos Ponta
1.2. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 12.03.2025, 17:13)
...
1.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 12.03.2025, 18:25)
Nici Plicușor nu-i de aruncat la tomberon.
1.4. Prostie infinita (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de hateR Rational în data de 13.03.2025, 01:08)
Subtilitățile domnului Goldstein sunt greu de priceput. Vedeți comentatorii de mai jos. Dl. Goldstein spune simplu: 2 milioane de voturi pentru CG au fost...dar 2 milioane de votanți-sectanți chiar au fost?! Că mereu el singur adună 2000 maxim și cu ajutorul AUR și POT adună 20.000 maxim. Adică mai simplu: 2 milioane sunt multi prea multi. Prea mulți să se identifice drept votanți. Nu cumva erau "votanți" de la....partide de exemplu să își urmeze un scop anume? Și dacă da, atunci care? Cine? Cum? Da, cele 2 milioane de voturi nu erau votanți puri, erau și mulți "votanți". Dar până mai ieri am cunoscut o mulțime de fanatici CG. Oamenii pe care ii știu de o viață și nu mă așteptam. Care spun că CG e "o stare de spirit". CG cum bine îl descria dl. Goldstein nu avea 2 milioane de votanți dar în același timp avea 4 milioane de aspiranți la CG la "trezirea lui în conștiință". Nu erau și totuși erau și totuși nu erau în același timp. Paradox românesc pur! Ca o particulă din fizica cuantică: există doar observată. Așa și votanții CG, nu există până sunt observați! Dar oare chiar există?!
1.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.03.2025, 09:39)
Domnule MAKE. Inca o analiza pertinenta si la obiect,pe care o enuntati in aceasta postare. GEORGESCU si LASCONI,au fost o INVENTIE a partidelor care au condus si inca conduc romania. IOHANNIS,CIUCA si CIOLACU,au stiut in urma sondajelor facute de INSTITUTIILE de FORTA din romania,si cand au vazut ca nici CIUCA si nici CIOLACU,nu vor fi votati de romani pentru ca unul dintre ei sa poata castiga presidentia,au trecut la inventarea lui georgescu s lasconi.Eu,cred ca nu mai niste retardati pot crede ca peste noapte ,georgescu (despre care se cunostea de catre servicii modul lui extravagant ca sa nu ii zis prostesc),fara sa aibe in spate vreun partid politic serios,in afara de niste aventurieri,a castigat alegerile cu 2 milioane de voturi cu ajutorul TIK TOK,sustinut de niste asazisi boti sau rusi. ajutorul,a fost dat de catre PNL si PSD,atat in cazul lui georgescu cat si a elenei de campulung,care desi USR,avea cam 8%,in sondaje a ajuns pe locul 2.Partidele de la putere,si-au dat seama ca neavand sansa sa castige presidentia,cunoscand trecutul si pozitia de aventurier a lui georgescu,lau ajutat ca apoi cu ajutorul institutiilor care le sunt loiale sa il compromita. La fel s-a intamplat si cu LEANA de la campulung care s-a dovedit o novice in politica si cu un AQ,mai mic decat a girafei turcan. Alegerile in romania care au dus la inscaunarea lui basescu si iohannis,au fost fraudate la greu. Concret,aceste lucruri,au fost dovedite de pierderea puterii de catre basescu,la referendumul de demitere,prin care de drept el a fost demis,insa si-a batut joc de votul romanilor si a fost repus in functie de americani. La fel s-a intamplat si cu alegerea lui iohannis,care de la pirderea turului intai in lupta cu ponta,in turul 2, a castigat cu 20 de procente peste ponta.Asta da crestere din tastatura stsului.Inca o dovada a furtului de voturi,a fost demonstrata prin alegerea gaudelupezei din fruntea sectorului 1,cu ajutorul frantei. Cine contesta adevarul din postarea dumneavoastra,ori este chior ori este parte a celor care au masluit voturile. Urmeaza ca cele spuse de dumneavoastra,sa se dovedeasca inca odata la apropiatele alegeri prezidentiale. Nu conteaza cine si cat VOTEAZA,CONTEAZA cine NUMARA VOTURILE.!
1.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.03.2025, 16:39)
CORECT!
2. Mda
(mesaj trimis de Oarecare în data de 12.03.2025, 16:04)
Glumesc.
Această năstrușnica speculatie m-a dus cu gândul la Eminescu cu La steaua.
Cele 2 milioane de georgisti erau pe când nu s-au zărit, azi îi vedem și nu sunt. :)
Și totuși există, la fel ca "steaua căzătoare" CG. Mai degrabă cometa :)
Și probabil cele 2 milioane s-ar fi și dublat cel puțin la noile alegeri, dacă dăm crezare sondajelor de opinie.
Speculând în glumă, să ne imaginăm că nu există nici viitorii votanți ai lui Antonescu, Nicușor Dan sau mai știu eu care.
Asta ar duce la ideea că 40% din poporul român de peste 18 ani nu există nici ei.
După alegeri ar trebui făcut urgent un referendum ca să vedem câți am mai rămas:)
2.1. CG pe buletinul de vot (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de Altul în data de 12.03.2025, 16:12)
Nimeni nu e impiedicat sa scrijeleasca pe hartia de vot Initialele respektive si rezultatul ar putea sa fie ca exista mai multe voturi anulate decat are primul candidat. Cum o sa fie validat de CCR...
2.2. bună idee (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de dan în data de 12.03.2025, 16:31)
Nu m-am gândit la asta, dar pe 4 mai, ma duc să-mi anulez votul.
2.3. Șoșo (răspuns la opinia nr. 2.2)
(mesaj trimis de Blindatu în data de 12.03.2025, 17:14)
Votanții lui Șoșoacă așa au făcut în 24 noiembrie. Deși ea fusese exclusă din cursă, au făcut cu pixul un pătrățel în buletinul de vot, au scris numele ei și au aplicat ștampila de vot. Eu zic pe 4 mai să facă așa și votanții lui Georgescu, ca să vedem în mod real câți sunt.
2.4. Super (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de Nume în data de 12.03.2025, 18:34)
Voiam să te felicit pentru postare!
Aș adăuga, dacă îmi permiți, celebra:
"A FI SAU A NU FI". Aceasta este întrebarea!
Mai suntem în România, sau nu mai suntem în România? Ultimul să stingă lumina.
2.5. investitie (răspuns la opinia nr. 2.3)
(mesaj trimis de dan în data de 12.03.2025, 21:01)
Da,o sa investesc în pixuri.
2.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 12.03.2025, 21:57)
Corect pana la un punct dar nu avem efect real.
3. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 12.03.2025, 16:09)
Cea mai sima cercetare
Aduna voturile din toate se tiile , numărate manual, și îți vor da peste 2 mil de voturi pt Georgescu, numărate de zeci mii de membri de la alte partide
Sa făcut chiar și renunțarea
[...]
3.1. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 12.03.2025, 16:11)
...
3.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 12.03.2025, 16:13)
Softul nu a numărat voturile
El.doar împiedica votul multiplu și afișează în t real prezenta la vot
Numărarea se face MANUAL ,în 20 mii de specii de votare de o sută de mii de inși
Exista pv din toate secțiile care se pun pe net imediat.
Unde e dubiul?
3.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 12.03.2025, 21:17)
Articolul spune asta inainte sa o spui tu.
4. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 12.03.2025, 16:25)
Nu se pot frauda voturile, există numărători paralele.
1. Ciolac a scos sub PSD.
2. Cuucă era de nevotat.
3. Geoană era expirat (Hallelujah).
Campania TikTok pe fondul lipsei de alternative a generat o aberație. Cei care l-au ștampilat pe Kremlin nu știau la ora votului că este cârtiță sovietică.
Accident!
5. Felicitari pt intuitie!
(mesaj trimis de anonim în data de 12.03.2025, 16:30)
Cand am vazut cum a sarit CGeorgescu de pe locul 6 la locul 1 dupa numararea voturilor din diaspora, asa mi am explicat si eu :frauda electorala. Reamintesc o varianta :sunt 1 milion de detinatori basarabeni de pasapoarte romanesti si a fost posibil votul prin corespondenta ( d Sandu s a plins si ea la votul din Republica Moldova) deci e o varianta plauzibila. Daca sumele mari vehiculate ca fiind platite prin Tik Tok nu eau pt content (acela se plateste slab) si de fapt era plata pt voturi agregate prin intermediul acelor influenteri pt C G? !? Suna mult mai plauzibil ca s au platit pt voturi?! Si de ce aveau oamenii lui chiar si saptamana trecuta sume uriase cash?! Pentru 4 mai?
5.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de anonim în data de 12.03.2025, 16:33)
A câștigat și în țară
Unde ai văzut tu că a fost pe locul 6 .
În niciun județ
5.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.03.2025, 15:48)
Da, doar Lasconi nu ar fi fost pe 2 doar cu voturile din tara, in rest clasamentul se pastra.
6. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 12.03.2025, 16:44)
A fost o iluzie, un truc de magie, un fel de lovitura de stat practic, totul sustinut cu boti, troli, campanii hackuite, pagini transformate, repede repede, viteza era cheia, ca-n orice smenarie. Pt ca la viteza, prost, neprost faci greseli. Stampilele s-au pus, asa cred.
Prima problema a fost dupa anularea turului 2 cand "mesia" si-a chemat sustinatorii la sectia de votare si cri cri, nimeeeni.
Planul B a fost , si nu e secret, scoaterea a 1 milion -doua in strada, si restul faceau baietii legionari sau ce sunt, comunisti habar n-am, anularea revolutiei din 89, contrarevolutia din 89. Nu s-au apropiat nici la 10% de acel minim 1 milion de oameni de care aveau nevoie si asta doar cu ajutorul AUR, Georgescu era fas singur.
PS, odata am auzit la tv ul rusesc, un analist spunea cum o sa convingem populatia din ucraina sa lupte alaturi de noi(contra EU). a asta-i simplu a spus unul, se rezolva cu propaganda. problema nu-i ce a spus, ci cat de convins si relaxat a spus-o, ca si cum, asta-i cea mai mica problema.
6.1. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 12.03.2025, 16:59)
...
7. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 12.03.2025, 17:18)
Da, sigura analiză care pune degetul pe rană . N-au existat niciodată 2 milioane de alegători . A recunoscut Ciolacu sigur. A redirecționat voturile într-un mod barbar dar a greșit numărătoarea ceea ce este în sine o mare fraudă . Din păcate va rămâne nesancționată. Felicitări autorului !
7.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.03.2025, 15:47)
Pai si cei care ar fi votat in turul 2 cu el? Si ei ar fi fost redirectionati? Sau castiga Lasconi cu 99%?
8. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 12.03.2025, 17:58)
Mare victorie a democratiei din Romania,
Sosoaca eliminat,
Georgescu eliminat,
au ramas doar candidatii pro-europeni,pro-razboi,
pro- inarmare,pro-woke,pro-LMBTQ,pr o-migratie ilegala...
sa vina CSAT,CCR,BEC sa puna direct presedinte,
ce sa mai cheltuim timpul si banii poporului degeaba,
care e prost influentat si nu stie ce e bun ptr. tara.
8.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8)
(mesaj trimis de anonim în data de 12.03.2025, 18:04)
Ai tot timpul șansa de a pleca la Moscova.
Vom suferi, dar csfncsf.
8.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 12.03.2025, 20:00)
Noi nu vrem la Moscova,duceți-vă voi în Ucraina și mai nou în Franța ca doar suntem colonie franceza scavilor,slugi obedienta ce sunteți,după gândirea voastră bolnavă CG fără reprezentați în secții de votare a furat voturi,dacă ne luam după ce spuneti voi țața elena lasconii a crescut precum făt frumos după locul 5 pe locul 2,lăsați vrăjeală cu diaspora ca nu mai tine Georgescu a avut scor dublu și nu a mai crescut nici un procent pana la urma o sa ne spuneți ca turul unu din 2024 nici nu a existat
8.3. Prostie infinita (răspuns la opinia nr. 8)
(mesaj trimis de hateR Rational în data de 13.03.2025, 01:19)
Oamenii că tine mereu mă uimesc...ce lucrezi oare? Probabil nimic, sau pensionar sau taximetrist. Cum te miști in societate?cum mergi la magazin? Pe stradă....."ce e bine pentru țară". Auzi la el...era bine pentru țară unul care spune și se filmează singur "vlahii din Valhala". Tu realizezi mă? Aia cu apa informații și extratereștrii și ce a mai zis ...sunt prostioare conspirații, filosofii de Hațegana la sat. Bă dar Vlahii din Valhala e nebunie clară. Asta crezi că era în stare de ceva in fața lui Trump, Puțin și altor lideri din lumea asta? Le spunea și lor cum sunt românii vlahii din Valhala și cădeau aia pe jos de respect?! Nu ai priceput nimic din nimic
8.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.03.2025, 06:59)
dar de ce diaspora pleaca la Paris, la Madrid, la Barcelona, la Milano si nu se duce ea la Moscova daca e asa indragostita de ala? De ce draq n a stat in Dacia ca noi? Ca nici ala n-a stat, numai pe afara a stat si el ...ipocrizie dementa
8.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.03.2025, 07:12)
Mergi la Moscova, eu am ce vota aici, nu caut să fur de la nimeni. :
8.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.03.2025, 15:56)
Ai furat deja,ce ai votat tu este minoritar,poți sa pleci de acum în Ucraina nu te tine nimeni au nevoie de carne de tun
8.7. Mizerie (răspuns la opinia nr. 8.3)
(mesaj trimis de Mizerie în data de 13.03.2025, 19:41)
Bai acesta ,daca si acum sustii mizeria aia cu extraterestrii,ori esti prost,ori esti prost
9. Comentariu eliminat conform regulamentului
(mesaj trimis de Redacţia în data de 12.03.2025, 18:10)
...
9.1. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 9)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 12.03.2025, 18:24)
...
10. fără titlu
(mesaj trimis de esop în data de 12.03.2025, 18:50)
[...] Tata avea o vorba cind il intrebam ce mai faci ? Gindurile ma omoara imi zicea el cindva in copilarie .Scenarii peste scenarii ginduri peste ginduri .Tot atit de adevarata este insa si inexistenta in strada a votantilor lui Georgescu .Nu exista decit doua explicatii .Fie ei au fost o inventie si au fost adunati toti cu grebla fie ei exista si nu au curajul de a se manifesta decit pe TIKTOK sau altele asemenea astepind sa voteze doar .Jucaria le-a fost insa luata iar daca respectam in continuare deciziile CCR nici „surogatele ”nu pot candida .Pentru un politician a te transforma intr-un inlocuitor nu este o solutie iar cei care s-au pronuntat vreodata impotriva statului de drept sau impotriva UE si NATO nu prea mai este loc de intors .Eu ramin la ideea „ postasului”ce mi-a spus cu imensa lui inocenta si stare de acuratete : anul asta nu vor fi alegeri in Romania .
10.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10)
(mesaj trimis de Nic în data de 12.03.2025, 22:56)
Ue e noua urss si e condusa de niste psihopati.sa ma treci in lista ta neagra de inlocuitori ba esop.
10.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.03.2025, 18:54)
pozitia 1001
11. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 12.03.2025, 21:26)
... cine beneficiaza?! ... nici democratia, nici partidele, nici oamenii!!! ... nu cred ca frauda a fost electorala! ... daca urmarim evolutia (temporala a) acuzelor: rusia, legionari, entitati externe, finantari nedeclarate, atac la ordinea constitutionala... observi ca premiza a fost creata ulterior ... totusi a fost definita ca stare de drept ... si beneficiaza "starea de fapt"! ... cred ca am mai oferit o opinie astazi ... pe la alt articol ...
11.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.03.2025, 08:00)
... cea mai simpla explicatie ... cu doua saptamani inainte de alegeri ciolacu si simion erau favoriti ... lenuta kamaluta era pe nicaieri si georgica visarica era un nimeni ... intervin baietii de la butoane si totul se da peste cap ... vo doua milioane prefera un "virtual" (traiasca tovarasu' petrov) ... restul este circ!!! ...
12. Comentariu eliminat conform regulamentului
(mesaj trimis de Redacţia în data de 12.03.2025, 22:01)
...
13. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 12.03.2025, 22:10)
Sunteți în eroare. Numărarea și renumărarea au arătat că nu au fost fraude ci doar minore erori materiale cauzate de oboseală.
Ca un exercițiu personal încercați sa prindeți un loc biroul unei secții de votare.
Sau măcar vorbiți cu cineva care face munca asta.
13.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13)
(mesaj trimis de anonim în data de 12.03.2025, 22:22)
Ai absoluta dreptate. Sunt stupefiat cum din acest articol se uita ca voturile au fost numarate de doua ori, fapt rar sau chiar unic dupa 1989. Sa repetam, poate se retine: VOTURILE AU FOST NUMARATE FIZIC DE PERSOANE DIFERITE DE DOUA ORI. Diferente nesemnificative. AU FOST CELE MAI SUPRAVEGHEATE SI NUMARATE ALEGERI POSTREVOLUTIONARE. Deci zero fraude.
Unde sunt alegatorii lui CG? Simplu, sunt un popor simplu care se crede fara putere, cu facturi de platit, cu copii de crescut, si care nu isi permite sa fie chemat la politie si haituit pentru ca a iesit in strada.
13.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 12.03.2025, 22:30)
Nu-i urmareste nimeni pe cei care au iesit in strada.
13.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 12.03.2025, 22:33)
Strtaduieste-te mai mult! Sistemul de numarare poate fi fraudast. Numararea manuala are loc doar in prima faza.
13.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 12.03.2025, 23:21)
posibil sa se fi speriat de mascatii lui georgescu, si altii mai turmentati
13.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.03.2025, 20:38)
Minti sau esti dezinformat. In acest caz, al turului 1, CCR a ordonat renumerotarea FIZICA, buletin de vot cu buletin de vot a fiecarui sac. Nu recontabilizarea proceselor verbale. Ai grija ce minti.
14. fără titlu
(mesaj trimis de Nic în data de 12.03.2025, 22:22)
Poate au murit imediat dupa ce au votat aia 2 milioane!poate asasinati?poate ca s-au ascuns de frica sau rusine.or fi in pesteri?am mai vazut in filme ca apare pe cer o masinarie si oamenii incep sa dispara.ar fi si asta o explicatie.stiu,au votat botii in locul lor!dar votantii lui ciolacu de exemplu exista oare?
15. Comentariu eliminat conform regulamentului
(mesaj trimis de Redacţia în data de 12.03.2025, 22:51)
...
16. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 12.03.2025, 23:42)
O ipoteza deplasata, si ilogica, dupa parerea mea. Cine ar fi putut falsifica rezultatul primului tur si de ce, daca ne gandim la ce a urmat - anularea aceluiasi tur 1, apoi respingerea candidaturii. Ambele 'realizate' cu succes de aceleasi BEC si CCR.
In concluzie, daca ar fi fost asa cum presupuneti sau va imaginati dvs, Calin Georgescu ar fi acum candidat la 'alegeri'.
Am pus cuvantul intre ghilimele, ptr ca nu le mai consider alegeri. Mai degraba un circ repetat.
Sigur, ca o teorie a conspiratiei, cele infatisate de dvs ar putea fi discutate si ras-discutate, cu boti, troli si tot tacamul...
Daca stam sa ne gandim mai bine, poate CG nici nu exista si nici nu a existat vreodata, este sau a fost doar o himera, nu? La fel si votantii si sustinatorii sai...
Apoi, nu stiu daca numararea sustinatorilor din strada este tocmai corecta -stim cum se numara, iar sa mergi la vot e cu mult mai simplu, ai o sectie de vot aproape de casa, ajungi imediat. Cred de asemenea ca uitati de votantii din diaspora. Oricum, personal, i-as felicita pe protestatari ptr entuziasmul si disponibilitatea lor de a-si sustine favoritul la alegeri.
16.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 16)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.03.2025, 01:03)
... si mai simplu ... enerveaza-i pentru a se expima ... o sa ai nevoie de agentii sa ... "masoare" nevroza on line ...
17. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 13.03.2025, 07:59)
Corect !!! Ar fi o idee sa ne uitam la procentele primite de P.O.T !!! Desi USR, REPER si alte partide au solicitat renumararea voturilor banuind o frauda la numararea voturilor, aceasta solicitare a fost respinsa, desi s-a facut renumararea voturilor pentru prezidentiale la turul 1 !!! Deci se putea, dar nu s-a vrut ! DE CE ??? POT, SOS SI AUR sunt creatii de laborator !!! Mai devreme sau mai tarziu adevarul va iesi la suprafata !!!
18. Comentariu eliminat conform regulamentului
(mesaj trimis de Redacţia în data de 13.03.2025, 08:35)
...
19. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 13.03.2025, 09:16)
O interpretare colaterală a articolului ar putea fi și "nu pot sa fie atât de prosti românii incat sa voteze o fantoma, iar apoi atât de leneși încât să nu o susțină". Se pare însă că pot :)
Acum, daca mergem pe ipoteza articolului, ar trebui sa trecem și la alte întrebări: cine a fraudat rezultatele și în ce scop?
20. exista o solutie
(mesaj trimis de mike în data de 13.03.2025, 10:43)
N-aveam cum sa-i vedem pentru ca romanii nu ies sa protesteze decat organizati/manipulati de servicii. Am fi putut sa-i vedem daca cei doi noi candidati "suveranisti" n-ar fi actionat la comanda (prostia e exclusa). Oricum n-au nici o sansa. Daca nu sunt exclusi de BEC, CCR, (nu ca ar fi nevoie, dar trebuie pastrata o aparenta de coerenta in decizii !), atunci vor pierde la urne. Daca s-ar fi vrut sa se vada cu adevarat cati l-ar fi votat pe Georgescu, ar fi trebuit sa nu existe candidati care sa-l inlocuiasca si lumea sa fie sfatuita sa deseneze pe buletinul de vot o casuta in care sa scrie Georgescu si sa puna stampila. Sigur ca ar fi voturi anulate, dar daca vor fi mai multe anulate decat al celor care merg in turul doi, puterea ar avea o problema cu vointa exprimata democratic de popor. Si atunci, cine stie, poate Avocatul Poporului sau/si CCR vor fi obligate sa reactioneze.
21. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 13.03.2025, 11:22)
Adevarul este ca ideea ca votantii nu exista, simplifica problema in mod logic si convingator.
Detaliile factuale care contrazic ipoteza asta sunt lipsite de importanta, in aceasta varianta.
22. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 13.03.2025, 11:34)
Dupa decapitarea lui Georgescu e propulsat consilierul lui Georgescu: ANTON PISAROGLU.
Doar ce si-a anuntat intentia de a candida la presedintia Romaniei si a ajuns deja pe locul 4 (conform estimare/sondaj PolyMarket).
Cineva undeva (vreo mizerie care unelteste in ganduri scrise cu semne chirilice) chiar vrea din toata inima deraierea Romaniei de pe drumul sau democratic.
Evitati Pisaroglu (candidat cu nume tampit ANTIROMANESC , NESUVERANIST). E inca un cap de balaur anti-Romania care creste repede... TOT DIN CAUZA TIK TOK ...
Ban.Cher.Vali
22.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 22)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.03.2025, 11:35)
TREBUIE DEMOLAT PISAROGLU inainte sa capete volum.
Rapid, imediat.
Ban.Cher.Vali
22.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 22)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.03.2025, 11:38)
Serviciile romanesti trebuie SA OBSERVE LIVE, IN TIMP REAL pe Tik Tok aplicarea acelorasi tactici de vizibilitate ca si in cazul lui Georgescu.
Chiar acum se intampla, in aceste ore si zile!!!
Beliti ochii aia albastri , bai flacai din servicii!
E fenomen live chiar acum (dinamica vizibilitatii Pisaroglu) pe Tik Tok!
Ban.Cher.Vali
22.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 22.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.03.2025, 22:44)
C O R E C T !!!
23. Comentariu eliminat conform regulamentului
(mesaj trimis de Redacţia în data de 13.03.2025, 13:54)
...
24. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 13.03.2025, 15:46)
Da, da, 2 milioane...ar fi avut mult mai multi daca nu se anulau alegerile. Sau daca era lasat sa candideze acum - dar pana in mai se mai puteau schimba lucruri, milioanele din decembrie erau siguri cu o zi junatate inainte sa inceapa alegerile in Romania.
25. fără titlu
(mesaj trimis de Sica în data de 13.03.2025, 16:11)
Fac si eu o mica teorie a conspiratiei: daca a scris acest articol Calin Georgescu si nu Make?daca e un furt de identitate?
25.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 25)
(mesaj trimis de MAKE în data de 13.03.2025, 17:23)
Adevarul este ca intrebarea de la inceput "I-a văzut vreodată, cineva, pe cei două milioane de alegători ai lui Georgescu?" este a lui Georgescu.
25.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 25.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.03.2025, 20:41)
Eu cred altceva. Ca acest articol este o forma subtila, dar inteligenta, a dlui Make de a certa poporul roman ca nu face mai multe pentru el insusi, cum ar fi sa isi apere drepturile, sa fie mai putin fricos. Treaba cu frauda este de fapt poate o metafora a unei fraude chiar metafizice, a populatiei Romaniei care este, prin frauda, numita popor.
26. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 13.03.2025, 16:36)
ALEGATORI NEVAZUTI? FANTOME, NU? I.A., SCUMPILOR, CA E LA MODA!
27. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 13.03.2025, 22:59)
Cred ca au fost reale voturile, chiar daca nu i-am vazut pe multi in strada. Au fost arestati urgent cativa agresivi ce incitau la violente in strada, si si asta a contat. Statul si-a facut treaba, deci se poate cand au interes.
Si cred ca toata campania lui cg a fost facuta de rusi, copiata mot a mot dupa putin. calul, judo, lacul inghetat AI, religia, flori si poezii la femeile de varsta a 2-a care-s cele mai infocate sustinatoare, si putin e tot un ladies man la el in rusia.
Afara cu strainii din tara, "ne facem noi tot". Exact aceeasi campanie o au rusii, cola e otrava, mc donald's otrava, nu ne trebuie nimic de la straini samd.
Desfiintarea partidelor, luarea de teritorii de la vecini, totul e copiat dupa putin. Pana si mersul, putin are un mers specific, l-au denumit unii putin power walk, pana si ala l-a copiat cg, merge de parca are mereu un bat in ... Chiar si inaltimea lui cg se potriveste cu a lui putin.
E totul copiat dupa putin. Treaba cu deschidem toate minele, avem sare aur minerale rare ,apa cine mai traieste din resursele naturale? putin-rusia. Coluarul M. Neagra-China, tot un proiect mai vechi de-a lui Putin.
Revolutia a fost o greseala , soros e rau, vestul e satanist, aceleasi lucruri le auzi la propaganda in rusia.
Cea mai simpla explicatie e de obicei cea reala. Da. Si cea mai simpla explicatie, este exact ce spun autoritatile: rusia s-a amestecat foarte rau in alegeri, da voturile sunt reale, doar ca multi habar n-au avut ce voteaza.
Comentariile lui dughin, probabil cel ce a scris apa glie energie, si zaharova cam confirma si ele aceasta cea mai simpla explicatie. Prigojinul de Romania la fel, sunt multe care se leaga.
27.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 27)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.03.2025, 23:17)
si ferchezuiala, se potriveste cu putin. am vazut ce ingrijit e putin mereu. un fir de par nu sta nelalocul lui. cg aproape la fel de bine ca putin.
bine, asta stie oricine, imbraca-te pt jobul pe care vrei sa-l ai nu pt cel pe care il ai. doar ca ceilalti candidati nu prea stiu.
28. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 13.03.2025, 23:38)
Cred ca de fapt alegatorii lui Calin Georgescu au existat dintotdeauna, si il asteptau. El a aparut asa cum a aparut, de nicaieri, si oamenii s-au regasit in ceva din ceea ce el le spunea. Apoi, Calin Georgescu sau George Calinescu a devenit cel mai important candidat, cu ajutorul CCR-ului, al presei si al televiziunilor... A crescut in sondaje in cateva luni precum altii in cativa ani. Ce a urmat stim cu totii. Daca CG nu exista, el trebuia creat. Si nu a fost creat de softuri sau de boti si troli, a fost creat de noi - se pare ca aveam nevoie de Calin Georgescu ...De ce? Fiecare dintre noi are alt raspuns. Unii vor spune ca nu aveau nevoie de el, ca il dispretuiesc sau ca mai bine nu ar fi aparut. Altii vor spune ca e presedintele lor. Motiv de cearta? Poate!
Dar povestile nu trebuie sa fie motiv de dezbinare... Povestile raman povesti.
28.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 28)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.03.2025, 08:40)
O ba daaaa. a fost creat de softuri si boti si troli si postaci , influenceri si reclame ce au mers luni de zile inainte de campanie, fara dezvaluirea scopului. Am lucrat in vanzari, am facut si campanii de vanzari, in sensul ca le-am platit si mna, participi, asta a fost o campanie de manipulare , de vanzare daca vrei, foarte bine pusa la punct si executata.
Faptul ca tu crezi ca nu botii l-au creat, ci tu l-ai creat e.. ok, dar nu-i adevarat. Fara boti nu creai nimic 100%.
Ieri imi spunea cineva ca l-a vazut pe CG la proces, singuuur, nici un sustinator nu a mai mers, doar vreo 2 persoane de la presa. Fara boti, fara campanie, s-a dus si "imaginea pe care voi singuri v-ati creat-o". O ya? Atunci de ce a disparut sustinerea odata cu campania? Puterea AI e imensa, nu degeaba primele 10 cele mai mari companii din lume sunt aproape toate din AI si retele de influentare.