"Burberry Group" Plc, cel mai mare producător britanic de articole de lux, a raportat un profit anual peste aşteptările analiştilor.
Câştigul ajustat înainte de taxe a sporit cu 8% în anul fiscal încheiat în 31 martie, la 461 milioane de lire sterline (776 milioane dolari), în timp ce analiştii preconizau 450 de milioane de lire.
Începând de luna aceata, compania are un nou director executiv în persoana lui Christopher Bailey, care a înlocuit-o pe Angela Ahrendts, sub al cărei mandat de aproape opt ani vânzările "Burberry" au crescut de peste două ori. Bailey a contribuit la această evoluţie din rolul său de director de creaţie, pe care l-a deţinut din 2009.
"Burberry" are parteneriate cu "Amazon.com" Inc. şi "Tmall.com", din cadrul "Alibaba Group Holding" Ltd., pentru creşterea vânzărilor online.
"Burberry", care a inaugurat primul său magazin de parfumuri şi cosmetice în decembrie, vrea să deschidă noi centre de profil, iar din 2015 compania va lansa produse de îngrijire a pielii.