Bursa de Valori Bucureşti are o nouă identitate de brand

A.I.
Piaţa de Capital / 4 octombrie 2021

Bursa de Valori Bucureşti are o nouă identitate de brand

Radu Hanga: "Suntem într-un punct de inflexiune în care schimbarea la faţă a bursei a devenit o necesitate"

Adrian Tănase: "Noua identitate de brand a apărut din necesitatea de a actualiza imaginea bursei cu proiectele de dezvoltare ale pieţei"

Bursa de Valori Bucureşti (BVB) are, începând de astăzi, o nouă identitate de brand, menită să repoziţioneze bursa drept o alegere potrivită pentru investiţiile fiecăruia şi un catalizator pentru dezvoltarea companiilor din ţara noastră, conform comunicatului operatorului pieţei noastre de capital.

BVB îşi propune, printr-un stil şi un limbaj vizual modern şi actual, să atragă noi companii, parteneri şi investitori şi, în acelaşi timp, să-şi consolideze rolul de nucleu al pieţei de capital locale şi reper pentru evoluţia economiei, se mai menţionează în document.

Radu Hanga, Preşedintele Consiliului de Administraţie al bursei noastre, a declarat: "Prin noua identitate, ne respectăm istoria şi ne punem în valoare viitorul. Suntem într-un punct de inflexiune în care schimbarea la faţă a bursei a devenit o necesitate. România a primit statutul de Piaţă Emergentă, pe care şi-l consolidează şi pe care îl va extinde în rândul furnizorilor globali de indici. În tot acest timp, tot mai multe companii apelează la mecanismele pieţei de capital pentru finanţare şi dezvoltare. Totodată, în decembrie anul viitor, vom sărbători 140 de ani de existenţă a bursei în spaţiul românesc. Fructificăm oportunitatea pe care o avem în acest context şi anume de a dezvolta brandul BVB pentru a comunica mai bine ceea ce reprezintă acesta pentru antreprenorii români şi pentru investitori. Ne dorim să consolidăm poziţia bursei drept un mecanism fezabil pentru finanţarea şi creşterea companiilor, deoarece a devenit evident că nu se mai poate vorbi serios despre economie fără să se vorbească despre bursă. Cu alte cuvinte, ne dorim să devenim unul dintre pilonii principali ai ecosistemului de finanţare a companiilor locale".

Adrian Tănase, Directorul General al BVB, a spus: "Astăzi este o etapă importantă pentru comunicarea de brand a BVB. Împreună cu echipa internă, partenerii, soluţiile tehnice pe care le avem la dispoziţie şi noua comunicare de brand, care vine să întărească viziunea noastră, vom dezvolta o bursă reprezentativă pentru noua etapă în care se află piaţa de capital locală. Sunt mândru să conduc echipa care a făcut posibilă trecerea bursei într-o etapă fundamentală de dezvoltare. Noua identitate de brand a apărut din necesitatea de a actualiza imaginea bursei cu proiectele de dezvoltare ale pieţei, unul dintre cele mai importante fiind Contrapartea Centrală, care va deveni funcţională până la finalul anului viitor. În esenţă, dezvoltăm piaţa de capital atât pe orizontală, cât şi pe verticală, astfel încât investiţia la bursă să fie o obişnuinţă pentru români. Noul slogan al BVB urmăreşte să impulsioneze, să motiveze şi să inspire deoarece, în esenţă, bursa este pentru fiecare dintre noi şi doar investind ne putem asigura un viitor mai bun".

Conform comunicatului, noua identitate plasează brandul BVB în contextul actual, guvernat de digitalizare, oferindu-i o formă minimalistă, scalabilă şi uşor recognoscibilă. Simbolul este o interpretare stilizată a celui anterior, având ca inspiraţie în execuţia lui elemente din iconografia românească. Prin noua sa formă, acesta integrează perfect ideea de trecut şi viitor şi transmite cu forţă valorile care au contribuit la dezvoltarea BVB de-a lungul timpului.

Sloganul, "Viitorul e al celor ce investesc în el", sumarizează viziunea brandului - un catalizator al schimbării zilei de mâine, al viitorului - şi creează o legătură pentru viitor cu cei pe care îi vizează, se mai menţionează în document.

Opinia Cititorului ( 19 )

  1. Cu acest nou logo, BET se va duce la infinit.

    Aceleasi vorbe goale “punct de inflexiune’”, “hub regional” (nici Badea nici Marcu nu au habar ce inseamna si nici ca Romania nu va fi niciodata un punct care sa moduleze interesele in zona. Pentru asta iti trebuie diplomatie si un proiect serios. Cu Hanga, niciodata). Aveam nevoie de o noua identitatea de brand la bvb? Sigur ca nu. Dar cineva trebuie sa para ca lucreaza ceva. Ce-I trebuie chelului? Tichie de margaritar. Domnule Hanga, faceti o bursa puternica si fixati-va un target al valorii zilnice a tranzactiilor. Unul ambitios. Cand il atingeti, iesit I in presa cu aceasta realizare remarcabila si anuntati si schimbarea de brand. Cam asa se face.

    1. Urmeaza sa schimbe si pixurile, mapele, inscriptionarile de pe geamuri si usi, iar apoi vor schimba si hartiile A4, cele pentru comunicari oficiale, inlocuind formatul vechi cu cel nou. Traiasca "formele fara fond" si Romania "moftangiilor"!!!

    Oh, nu, se maresc comisioanele ca sa acoperim brandul asta nou?

    Care brand si are o originalitate extraordinara. La Francezi parca turnul Eiffel e copyrightat. Vad ca la noi se merge pe coloana infinitului oriunde. 

    Dar ce zice tanase printre rabduri? CCP devne operationala la finalului anului viitor? Adica 2022? Asta a cam uitat ce ne a prezentat in aga din 2019. Poate ii aduce aminte vreun actionar mai important ce a spus ca face si ce a livrat. Adica zero.

    Noua identitate de brand seamănă cu ADN și ARN mesager.

    1. : ))

    nu imi place noul lor site

    1. Si mie. Zici ca este facut de un prescolar.

      Ai senzația că deschizi o pagină a unei clinici medicale. Una modestă.

      O panarama,stilizare de doi bani.Interesant era sa ne spuna ce va aduce aceasta noua forma,ce obiective isi asuma odata cu cheltuielile facute pentru logo.

      Ce sa mai zici de ZF.Iti sparge ochii cu albastrul ala,ai senzatia ca-ti da Windows BSOD. 

      da, da si da!

      eu ce sa mai adaug?  

      ati zis-o voi foarte bine, mai bine ca mine!

      da, e o pagina facuta urat, cu picioarele - exact ca in cazul unei clinici medicale modeste care ofera cu acelasi insturmentar servicii stomatologice si de ginecologie :))) .... si da, fix albastrul de la Windows cand da eroare ca a crapat sistemul! :))) 

      zf are niste idioti pe partea de stil a site-ului ... au incercat ei sa vibreze in paralel cu bvb-ul dar le-a iesit ceva isteric ... imi e greu sa stau pe zf mai mult de 3-5 minute ca mi-o iau razna ochii cu albastrul ala isteric! ...zici ca e femeie la menopauza in calduri pagina aia albastra de zf !

    Radu Hanga: "Suntem într-un punct de inflexiune..."

    Are dreptate, de mâine ne ducem direct în 11.600, prima halta... ! 

    1. :)))) direct asa cu gap?

      poate ca da... NASDAQ o ia rau in bot acum ... dupa aventurile facebook!

    dar să vorbim despre pretul actiunii BVB si randamentul in ultimii ani...nu acopera nici inflatia, rezultate dezastruoase. Cât a costat noua identitate? Profit mai fac și ei? Rezultatele financiare foarte proaste...ei câștigă prin acțiunile gratuite pe care și le atribuie cu generozitate.....

    Se sifonează bani acolo cât cuprinde 

    ...

    ...

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

20 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4922
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2248
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8431
Gram de aur (XAU)Gram de aur364.3531

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb