Producătorul italian de bijuterii "Bvlgari", aparţinând producătorului francez de articole de lux "LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton" SE, estimează că, în cea de-a doua jumătate a anului, creşterea vânzărilor sale va accelera, după ce a fost afectată în primul trimestru ca urmare a atacurilor teroriste din Paris, din noiembrie 2015.
"Semestrul al doilea ar putea fi, într-adevăr, mai solid în privinţa ratei de creştere", a declarat directorul executiv al companiei, Jean-Chris-tophe Babin, citat de Reuters.
Babin a adăugat că producătorul de bijuterii, înfiinţat la Roma, în 1884, vrea să-şi majoreze vânzările cu peste 10% anul acesta.
"Bvlgari" este al treilea producător major de bijuterii din lume, după "Cartier" şi "Tiffany", realizând vânzări anuale de 1,5-2 miliarde de euro.
LVMH nu publică rezultatele pentru fiecare din brandurile sale, însă a anunţat că divizia de ceasuri şi bijuterii, din care Bulgari face parte, şi-a majorat veniturile cu 7% în primele trei luni din 2016, la 774 milioane de euro.
"Bvlgari" are circa 300 de magazine la nivel mondial şi vrea să inaugureze încă 12 în 2016.