Campanie pentru murdărire constructivă, dezvoltată de GMP

C.I.
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 29 mai 2006

Două spoturi atipice şi originale pentru un detergent surprind publicul din România. Este vorba despre producţiile realizate de GMP pentru clientul Unilever, brand OMO, producţii care fac parte dintr-o campanie inedită: promoţie cu accent pe activare. Campania are un dublu obiectiv: cel legat de vînzări, dar şi acela al creşterii nivelului de acceptare a faptului că murdărirea asociată cu sportul poate fi un lucru pozitiv.

Strategia s-a bazat pe faptul că, deşi în mod normal părinţii acceptă că murdărirea este bună în contextul dezvoltării copiilor, tot ei sînt refractari ideii de murdărire din punct de vedere al normelor sociale. De aceea, soluţia aleasă arată o situaţie în care nu copilul este cel care face ceva "ce nu trebuie", ci părintele. Şi asta deoarece părintele care spală cu Omo, ştiind că murdărirea este bună, se joacă cu copilul său. Şi atunci ajunge să facă lucruri neobişnuite: ridică portocala ca şi cum ar fi o minge de fotbal sau aruncă o farfurie ca pe un disc zburător (mingea şi frisbee-ul fiind principalele cadouri oferite la promoţie). De aici şi headline-ul campaniei: "Re-cunoşti uşor un părinte care spală cu OMO".

Spoturile Portocala şi Farfuria rulează în perioada 15 aprilie - 1 iunie pe cele mai importante posturi de televiziune. Filmările, derulate pe parcursul a 24 de ore, au fost realizate de casa de producţie Tandem, cu sprijinul regizorului Andreea Păduraru şi al operatorului Alex Sterian. Campania include, pe lîngă cele două spoturi TV componente de promovare outdoor şi website.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb